SNIKKSNAKK 2 JULI

Ååååå det så godt ut å være på stranden! Har lyst til å bade jeg, men tviler på at det er tilnærmet lik kroppstemperatur i vannet bortved her [&:] Ellers blir det litt for kaldt for min delikate ( øhhh...lov og drømme...) kropp.
Men kansje jeg skal gå meg en liten tur med bikkja så han får bade og jeg får vasse? Om jeg gidder da... Latmarken lenge leve!!

ORIGINAL: ildrii

Ååååå det så godt ut å være på stranden! Har lyst til å bade jeg, men tviler på at det er tilnærmet lik kroppstemperatur i vannet bortved her [&:] Ellers blir det litt for kaldt for min delikate ( øhhh...lov og drømme...) kropp.
Men kansje jeg skal gå meg en liten tur med bikkja så han får bade og jeg får vasse? Om jeg gidder da... Latmarken lenge leve!!

He he skjønner akkuratt hva du mener, men jeg føler meg ikke lat, bare slapp... [:-][8|]

Ja morgenstund har gull i munn når du har små.............[&:][;)]
Nytter ikke å si at mamma er trøtt da nei...........[&:]
Jeg har hatt barnefri hele helgen og helt til i morgen så jeg er jo heldig![:D]
Det var tydligvis effektivt med hompa hompa så vi tester igjen i kveld vi......[;)][;)]
Om det ikke blir fødsel skjer det i hverfall noe![8D]

Så deilig ut på stranden chello[:)]
Skulle hatt en strand i nærheten her.. det hadde vært noe...

nei, nå får jeg vel komme meg opp og ta meg en dusj (ville helst bade,men har slimproppen godt så er vel ikke det helt greit...)... Så er det svigers neste... satser på en rolig dag i sola oppe på ivelandet!

Ha en herlig dag jenter... stikker innom i kveldinga igjen..(hvis jeg ikke er på føden da[8D])

Ikke greit å føle seg som en strandet spermhval... Får sånn hold i siden når jeg går, det er så vondt så det unngår jeg mest mulig [:D] Kan vel kalle det lat da vel?? Men hva annet kan jeg da finne på i denne varmen?? Makter ikke å sitte ut i sola i allefall. Hehe, tenker jeg blir innendørs ved PC'n jeg  [;)]

go morgen alle i hop [:D]

no for mannen på fjelle , å ej sitte her å vurdera å vaske vindu å trappe hehe[8D]

I går vasket vi hele huset utvendig(skal beise),oljet terrassen og malte soverommet.........Var litt sliten da ja....[:-][:-]
Pusse vinduer er noe skikkelig dritt!!!!

Hi hi.........[;)][;)]

ORIGINAL: Memme

I går vasket vi hele huset utvendig(skal beise),oljet terrassen og malte soverommet.........Var litt sliten da ja....[:-][:-]
Pusse vinduer er noe skikkelig dritt!!!!

åy , kan godt førstå at du va sleten då jah!!
jepp lite kjekt å vaske vindu!!! men må gjerast ... hehe :)

To spm;

1.hva heter de tegnene som står for gutt og jente? den rundingen med liten pil opp eller ned på? etter hvlket kjønn...driver skla finne de tegna på nett men klarer ikke søke frem noe...søker "girl sign" osv men neeida..Noen som vet?

2. Noen som vet om det lønner seg sende inn føde/ønskebrev til sykehus eller like greit levere v ankomst?? (tror kanksje det selv så det ikke blir rota bort...?))

Gracias bella..da har jeg putta brevet ned med andre fødedokumenter [:D]  Sender jeg det blir det bare liggende i journalen min og støve og ikke sett på når jeg kommer der i hui og hei....

off ko varmt d e idag [:(]

Åhh..driver leser masse babyblader og bøker..så kom jeg over noe som vekte masse barndomsminner i meg...*sukk*...mamma....det var hun som drev med dette på meg og kila meg under haken (må ringe henne nå..hihi)  husker dere:

"Panneben,
øyensten,
nesetipp,
munnelipp
hakesnipp
Åhh dikke,dikke dikk!!"

For de som ikke har hørt den før så tar man på barnet på de stedene man sier....panne...nese osv..og tilslutt kiler du barnet under haken! Søtt da eller!!!!?? Fin måte lære navn på hva som er i ansiktet og ..

Den reglen har jeg ikke hørt før. Vet et på jobben kunne en søt regle der hun tok på deler i ansiktet og sa forskjllige ting.... Kanskje jeg burde høre med henne [8|] Er jo innmarri gøy med regler, barn elsker de. De et lette å lære. Burde lære oss noen vi [:)]

tru ej he hørt den før...

kan du dinna : kom ei lita mus lette ette hus ?

ORIGINAL: Hege77

Den reglen har jeg ikke hørt før. Vet et på jobben kunne en søt regle der hun tok på deler i ansiktet og sa forskjllige ting.... Kanskje jeg burde høre med henne [8|] Er jo innmarri gøy med regler, barn elsker de. De et lette å lære. Burde lære oss noen vi [:)]

Man lærer ja..husker jeg gleda meg sånn til "tikke tikke tikk" kom under haken...da var det latter og stas..hihi... tror jeg husker..ellers så har jeg blitt fortalt..

Huff er helt matt her jeg etter bortfallet av bebisen til Edvine. Skulle ikke vært lov att livet er så urettferdig!!

Dere ..lurer jeg altså..hadde som sagt skikkelige kynnere for første gang i natt..som ga seg etter fire timer. Nå har jeg i hele dag vært plaget av øm mage, litt mageknip følelse, veldig sprengt og må endel på do, masse luft....er dette kynnere det og tro? eller modning? kjenner ikke noe menssmerter dah...

Ellers har jeg vondt i hodet idag og kvalm...ugg..er jeg det i morgen ringer jeg jordmor..livredd for forgiftning jeg ass!

Da er denne dagen snart over.. Har vært så uffattelig trist siden jeg fikk mld fra Edvine.[:(] Det er helt grusomt og man blir redd, bekymret selv når man er i samme situasjon.. Hun hadde termin samme dag som meg... [:(][:(] Og jeg tenker sånn på hvor jævlig og vondt hun og familien har det nå[:o].Det kan ikke beskrives med ord og man kan ikke sette seg inn i den sitiasjonen og vite hva dem virkelig føler heller. Uff nei dette var helt grusomt. Så mye glede det har vært her i juliklubben i det siste så skal et lite uskyldig barn bare bli revet bort sånn uten videre. Nei verden er ikke rettferdig.

Jeg er alene i natt igjen[:o] ( han jobber) Og det er så leit. Kunne vært godt å hatt noen til å holde rundt meg spesielt i dag...
Murringen tar seg opp hos meg, men vil ikke føde helt enda. Er liksom ikke klar. Tror egentlig ikke det skjer med det første heller, men man vet aldri...

Lykke til i natt til alle dere som det skjer noe "action" hos, dette greier dere fint jenter. Vi er skapt til dette.[:)]

Trist klem fra meg

Back
Topp