snikker litt her jeg

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
tør liksom ikke helt å melde meg inn her enda, tør ikke ta den helsikens testen av flere grunner. er redd får at jeg er gravid å så blir jeg jo litt lei meg viss jeg ikke er. har ei lita tuppe på 7 mnd så planen var å vente i 2 år til før vi tenkte å begynne på nytt. men siden mensen har uteblitt i over 2 uker nå så begynner jeg jo å lure litt på hva som skjer her. å så teite som vi er har vi hatt masse ubeskyttet sex.

Spennende, ta nå en test da. Ikke sett deg selv på pinebenken [:)]

ORIGINAL: Vesle_mor

tør ikke

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

tør ikke

Hvorfor ikke, hva har du å tape, var kanskje et dumt sp.mål. Men all ære til deg som orker å gå så lenge i uvitenhet, det hadde jeg aldri klart [:)]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

tør ikke

Hvorfor ikke, hva har du å tape, var kanskje et dumt sp.mål. Men all ære til deg som orker å gå så lenge i uvitenhet, det hadde jeg aldri klart [:)]

har ingenting å tape, men vet ikke helt hvordan eg skal forholde meg til d, hadde ikke lyst på en til nå, men skulle jeg være d blir jeg jo glad for det. tenkte eg skulle vente litt før neste mann skulle komme har jo ei lita tuppe på 7 mnd. å sambo VIL IKKE ha en til nå. men for all del, jeg blir jo kjempe gla viss jeg skulle være d[:D][:D][:D][:D] men drøyer d til over helga. sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 12. d var deiligt d, for da ble ventetiden så mye kortere.

Back
Topp