snikk-snakk tråd!

mamma900

Glad i forumet
Kan vi forsøke å holde denne tråden fast oppe ?
tenkte kanskje vi kunne sladre, og snakke om ting vi har på hjertet, eller spørre om noe vi lurer på [:)]

Håper alle koser seg i natten! jeg fant nettopp ut at jeg glemte å ta i vaskepulver i vaskemaskina, som er ferdig snart... surt.. jeg som trengte tightsen til i morra!! [:'(]

I'm in!

Surt å glemme vaskepulver da, blæh[&:] Jeg sitter og venter på at mannen skal lage ferdig hakkebiff nå jeg, er så sulten at jeg kan spise en hest!!

Denne var ikke dum[:)]

Jeg har sendt barna på turn og trampett og nå sitter jeg her da[8|]
Er kanon trøtt...

Jeg har en særdeles dårlig dag i dag, virker som alle og enhver prøver å gjøre det surt...men det er vel bare meg som er ekstra hormonell i dag[8D]

Akkurat fått i oss middag, karbonader, poteter, grønnsaker og bernaisesaus[:)]

ORIGINAL: Sisko

Jeg sitter å lurer på om mini kan være for aktiv? Føler det har gått i ett med dunk i hele helga.. Vet at det er et positivt tegn med bevegelse, men skal hun aldri hvile? Hehe... Sitter her nå og det dunker og dunker... Slutter hvis jeg reiser meg og går da.. Men kan jo ikke vandre rundt hele tia når jeg har fått beskjed om å ta det med ro..

Er jo bare koselig at hun sier i fra at hun er der inne...og de liker at man går, blir som byssing[:)]

Enig i at det er ganske freaky følelse når det står på! Også hele tia da, hehe[:D] Kan det kjennes utenpå enda?

åååå jeg gleder meg til det blir enda mere bevegelse der inne, husker jeg likte det så godt da jeg gikk med M.

Her har jeg også hadt en litt lei dag, men har en snill kjæreste som ringer ofte på slike dager og setter ting i et litt annet lys for meg, så da går det seg til etter hvert.

Har vært MASSSSE bevegelse i magen min også de 2 siste dagene.. kjenner det sikkelig godt utenpå... lille kickboksern [:)]

Jeg kjenner og masse bevegelse hele tiden, det begynte plutselig en dag, og har fortsatt hver eneste dag siden, snart to uker nå, kjempekjekt! Men pappaen kjenner ingenting ennå... så det gleder vi oss veldig til! :)

Når er det vanlig at man kan kjenne sparkene utenpå magen? Vil så gjerne at han også skal få kjenne de små dunkene fra lille Madde [:D]

Så herlig,Nina Madeleine! [:)]
jeg kjente tydlige spark i magen i uke 20..  da VISSTE jeg at det var snuppa.. kjent antydninger tidligere da..
men etter jeg kjente tydlige spark, altså uke 20.. tok det bare et par dager før jeg kjente det utenpå..
nå ser jeg tilogmed at det er noe som beveger seg der inne.[:D]

Fyyyy søren som jeg gleder meg til 12 (!!!) dager PÅSKEFRIIII !!!! [:D][8D]

50 min til jeg må avgårde på jobb...på tide å hoppe i dusjen! Har brukt heeeeele formiddagen på frokost og surfing på nettet, foruten litt klesvask... skulle egentlig ha skrevet på bacheloren meeeeen - fri i morgen - får ta det da!
Ha en fantastisk dag alle sammen - gjør den bra! [:D]

Håper jeg snart kjenner det på utsiden da! [:)]

Igår kjøpte jeg en biiitteliiten lilla cardigan til lille nurket, og en kjole og en joggedress, elsker å se på de søte små klærne og brette di sammen og se på dem, hihii [:D] Gleeeeder meg sånn til å kle henne i de søte klærne! [:D]

Holder meg hjemme idag...var på jobb fra 7 til halv 9 idag, er kjempeforkjøla og har fått feber, så da orket jeg ikke mer...[:(] Håper det går over til imorgen, da får vi lønn og skal ut å kjøpe sprinkelseng [:D]

Ha en fiiin dag alle sammen! [:D]

Har nedtelling til påskeferie. Lei av late kollegaer som ikke gidder åpne dører og ta imot varer osv.
Så det gjør tjukka (meg). Så jeg skal NYTE fridager!!!
Har begynt å kjenne sparkene på utsiden nå. Kan tro mannen min syntes det er stas [:)]

Jeg har kjøpt påskeegg til mannen min idag Gleder meg max til påske nå..vi har egentlig ingen planer, om  det blir bra vær så skal vi lage rekkverk på terassen vår.. Får hjelpe til med å holde hammeren jeg da[8D]

Ååååh guuuuud jeg har lyst på salami...[8D]
Jeg har klippekrans deigen til heving, så i dag blir det klippekrans til ettermiddagskaffen[8D] høres ut som en gamling ja[:D]

Også skal det skrives på historieoppgaven min, har levd lenge nok på forrige 6`er, må sende inn en ny snart[:)]

Dere styrer med i dag??

ORIGINAL: Diddij

Ååååh guuuuud jeg har lyst på salami...[8D]
Jeg har klippekrans deigen til heving, så i dag blir det klippekrans til ettermiddagskaffen[8D] høres ut som en gamling ja[:D]

Også skal det skrives på historieoppgaven min, har levd lenge nok på forrige 6`er, må sende inn en ny snart[:)]

Dere styrer med i dag??

Det er så nydelig, du gidder vel ikke å legge ut oppskrift og bilde i løpet av dagen vel [;)] ?

Back
Topp