Sniking på Facebook

ORIGINAL: nyskjerrig

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Etter å ha snoket litt på facebook må jeg bare få si at det blir veldig mange pene januarbarn, for en gruppe med pene jenter :) Det skal dere virkelig ha!:)

nåååh... søta[:D]

Ja ikke sant [:D] hehe

ORIGINAL: prøverpånummer3

Å nå ble jeg så fryktelig nysgjerrig:) Jeg har så vidt vært inne på gruppen, men nå er jeg veeeeeeldig fristet til å gå inn og snoke litt mer:) Jeg kommer ikke inn på gruppen fra iphonen. Men ja, jeg er sikker på at det er mange hotte babes her inne på januarforumet:) Hehe...

Du må sende pm til noen av oss som allerede e medlem så kan vi bli venn med deg og så invitere deg som medlem av gruppa. Den er hemmelig så finner den ikke uten at du er medlem [:)]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

quote:

E profilen min skjult da?
For æ vil heller ikke at d ska vises vegg å bilda

Bare profilbilde og info siden :) koselig profilbilde foresten!

Suuuupert! [:D]
Må væll inn å snik litt æ å da[8D]

ORIGINAL: _marie_

ORIGINAL: prøverpånummer3

Å nå ble jeg så fryktelig nysgjerrig:) Jeg har så vidt vært inne på gruppen, men nå er jeg veeeeeeldig fristet til å gå inn og snoke litt mer:) Jeg kommer ikke inn på gruppen fra iphonen. Men ja, jeg er sikker på at det er mange hotte babes her inne på januarforumet:) Hehe...

Du må sende pm til noen av oss som allerede e medlem så kan vi bli venn med deg og så invitere deg som medlem av gruppa. Den er hemmelig så finner den ikke uten at du er medlem [:)]

Hihi... jeg forklarte meg nok litt dårlig[:D] Jeg er medlem av gruppa[:)] Og jeg har vel skrevet på veggen der inne[:)] Men når jeg skulle søke etter gruppa på iphonen så ville den ikke komme frem så nå har jeg funnet frem pcen og vært inne og snoket litt på dere igjen[:)]

Går det ann å bli medlem av den gruppen uten at noen kan se at jeg er/ble medlem??? Isåfall, hvem kan invitere meg??? :D

Det er en hemmelig gruppe, så ingen ser det![8D] heldigvis, for det er ikke mange som hadde blitt med da tror jeg:P
Send meg PM med navn og beskrivelse av profilbilde, så må jeg legge deg til som venn så kan jeg invitere deg til gruppa[:D]

Done! :)

ORIGINAL: maltesers

Helt enig!![:D][:D]

Back
Topp