Sniking på BV

~DenKulesteMagen~

Elsker forumet
Kjenner jeg er litt tilbakeholden med å legge ut for mye informasjon i frykt av at venninner/bekjente er inne å snoker og finner ut av jeg er gravid før jeg får fortalt det selv. heheheh, er det bare meg?? eller tenker noen av dere også slik?

ORIGINAL: KuleMageIgjen

Kjenner jeg er litt tilbakeholden med å legge ut for mye informasjon i frykt av at venninner/bekjente er inne å snoker og finner ut av jeg er gravid før jeg får fortalt det selv. heheheh, er det bare meg?? eller tenker noen av dere også slik?

ja sånn er jeg å he he derfor ingen bilder og navn eller noe på en godt stund :)

godt det ikke bare er meg, begynte å lure på om jeg var litt paranoid ;). jeg skal legge ut mer når jeg har passert de magiske 12[:)]

Vi kan jo lage et mer privat forum da, der bare vi desemberjentene kan komme innpå????

Jeg er også litt sånn. Må holde tilbake litt info, men sånn om hvor jeg kommer fra og hvor gammel jeg er går bra :)

ORIGINAL: krezz

Vi kan jo lage et mer privat forum da, der bare vi desemberjentene kan komme innpå????

Går det an?[:)] Litt grønn på sånt enda[8D]

ORIGINAL: Siljemor88

Går det an?[:)] Litt grønn på sånt enda[8D]
Jobber med saken!!![:D]

Herlig Krezz!

Jeg også vet at det er mange her inne som kjenner meg. så jeg legger ikke ut noe privat innfo som bilder og slikt.
Syns det er greit å være litt anonym

Kjenner meg igjen der.. vil holde dette hemmelig en stund til, men det er godt å ha noen å dele nyheten med da!!

Og DERRR var det ok![;)]

Nå spør jeg sikkert dumt altså.. men er hele desember privat nå? eller hvordan fungerer dette? :P

absolutt ;) det er godt! ja alder, hvor vi er fra og type diskusjoner er helt greit! etterhvert blir det bilder og mere til ;)

ORIGINAL: Mommy me

Kjenner meg igjen der.. vil holde dette hemmelig en stund til, men det er godt å ha noen å dele nyheten med da!!

Og DERRR var det ok![;)]

Nå spør jeg sikkert dumt altså.. men er hele desember privat nå? eller hvordan fungerer dette? :P
Hehe, nei desember er ikke blitt privat! Har laget et annet forum der bare desemberjenter får innpass på![;)]

jeg har svigerinna mi her, men finner hun ut av at jeg er gravid, så gjør det ikke noe, trur ikke hun sladrer til alle enda. trur ikke hun vet hva jeg heter her engang.

Og DERRR var det ok![;)]

Hehe, nei desember er ikke blitt privat! Har laget et annet forum der bare desemberjenter får innpass på![;)]

Hehe, okei[:D] Hvor er dette forumet og finne da?[:)]

Og DERRR var det ok![;)]

Hehe, okei[:D] Hvor er dette forumet og finne da?[:)]
De som er interressert, kan sende meg pm!!!!

Back
Topp