Sniker på andre terminforum

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Og kjenner misunnelsen til de som er på vei i fødsel. Haha. Misforstå meg rett, jeg vil IKKE ha en prematur baby men kjenner at 5 svangerskap på 10 år er virkelig nok! Tiden går så seeeint! Ville være fullgått imorgen! Sånn at vi kunne startet fødselen..

Jaja, om 14 lørdager har jeg forhåpentligvis en baby i armene! ♡♡

Flere utålmodige sjeler her?

• Liker
Reactions: J87
Og kjenner misunnelsen til de som er på vei i fødsel. Haha. Misforstå meg rett, jeg vil IKKE ha en prematur baby men kjenner at 5 svangerskap på 10 år er virkelig nok! Tiden går så seeeint! Ville være fullgått imorgen! Sånn at vi kunne startet fødselen..

Jaja, om 14 lørdager har jeg forhåpentligvis en baby i armene! ♡♡

Flere utålmodige sjeler her?
Ja jeg er egentlig dritt lei av å være gravid. Men håper iallfall ikke å føde før uke 37:) Sniker på andre forum jeg også.. misunner de som er ferdige nå:p

Jepp,veldig utålmodig! Syns vi kan spole ganske raskt frem til terminmåneden (og så håper jeg nesten lille dings bestemmer seg for å komme ut på egenhånd før termin men etter at han ikke er prematur lengre :p ). Graviditeten plager meg ikke fysisk da formen er ganske så fin, men psykisk er en annen sak. Og jeg vil gjerne igjennom en fødsel hvor jeg får med meg premien med hjem, så er litt utålmodig der ja. Vil ha han på utsiden så jeg kan holde et øye med han, og slippe og bekymre meg for om morkaken holder hele veien inn eller ikke.

Men, vi nærmer oss! Og jeg syns at tiden fra mars og utover pleier å gå veldig raskt. :)

Ja, og nei. Er ikke klar for baby, sånn rent praktisk. Fysisk og psykisk kunne jeg gjerne vært ferdig nå.

Nei. Siste gang jeg går gravid og det skal nytest. Syns det går alt for fort. Men gleder meg og ser frem til å få babyen. Og kunne fint klart meg uten denne j... halsbrannen.

Jeg er IKKE klar til, og føde før jeg er min 37 uker! Jeg går gravid, for aller siste gang, og vil nyte denne siste opplevelsen.
Og jeg vil nyte tiden med 1 åringen, og 3 åringen før neste kommer. Dette minner jeg meg selv på vær gang jeg begynner, og bli utålmodig. Og ukomfortabel ;)
Jeg elsker vær en dult, spark, og hikke.
Selv om enkelte er vonde, og til og med ekle :eek: Når det føles som om beina hans spenner meg ned i skrittet og ut :confused: urk.

Jeg er drittlei av å være gravid på alle plan, men da jeg hørte en nyfødt baby gråte på sykehuset i går fikk jeg helt panikk
Sånn type; niks, dette er jeg IKKE klar for ennå[emoji23][emoji85]

Jeg er drittlei av å være gravid på alle plan, men da jeg hørte en nyfødt baby gråte på sykehuset i går fikk jeg helt panikk
Sånn type; niks, dette er jeg IKKE klar for ennå[emoji23][emoji85]
Haha ser den! Jeg er motsatt; Skulle ønske det var min og jeg kunne trøste. Hehe!♡♡

Jeg er IKKE klar til, og føde før jeg er min 37 uker! Jeg går gravid, for aller siste gang, og vil nyte denne siste opplevelsen.
Og jeg vil nyte tiden med 1 åringen, og 3 åringen før neste kommer. Dette minner jeg meg selv på vær gang jeg begynner, og bli utålmodig. Og ukomfortabel ;)
Selv om enkelte er vonde, og til og med ekle :eek: Når det føles som om beina hans spenner meg ned i skrittet og ut :confused: urk.
Ser den, virkelig. Jeg var der forrige svangerskap, for det skulle jo være siste. Hihi. Sikkert derfor jeg er så utålmodig denne gang. Minste er 4 år og ikke mammas lille baby lenger (i hans øyne)

Skulle ønske jeg kunne si meg enig, men jeg nyter absolutt ikke å være gravid. Akkurat som sist er jeg dårlig hver dag av graviditeten, en skygge av meg selv. Spark osv. er koselig, men veier ikke opp for det andre. Men for all del, det er jo verdt det. Men jeg vil ikke bli gravid igjen etter dette.

Skulle ønske jeg kunne si meg enig, men jeg nyter absolutt ikke å være gravid. Akkurat som sist er jeg dårlig hver dag av graviditeten, en skygge av meg selv. Spark osv. er koselig, men veier ikke opp for det andre. Men for all del, det er jo verdt det. Men jeg vil ikke bli gravid igjen etter dette.

Jeg har hatt mye verre svangerskap enn dette.
Bekkenet har våre sånn at jeg måtte bruke krykker, og knapt klarte og gå. Og jeg har våre kvalm og spydd i 9 mnd. Ikke minst slitt med kraftig svangerskapsdepresjon mm. Derfor er dette svangerskapet ingenting i forhold for meg. Takk o lov :D
Ligamentsmerter, dårlig pust, elendig med søvn, lite energi og kvalme når jeg ikke spiser ofte nok skal jeg klare. Så lenge det ikke blir verre enn dette :p

Jeg har hatt kjempefine svangerskap tidligere, og kost meg med både svangerskapet, og alt som følger med. Skulle ønske jeg opplevde det samme denne gangen, men dagene mine er helt dritt! Jeg er så glad for å være gravid, men jeg greier ikke late som om at jeg synes det er litt koselig en gang.

Det hadde ikke gjort meg noe om baby kom i morgen, sånn rent bortsett fra at baby ikke er "ferdig" (jeg vil jo ikke ha et prematurt barn, men er bare så lei!). Jeg er til og med misunnelig på dere som har termin før meg!

Så enig med de fleste her; drittlei og vil ha gutten min NÅ :D denne tålmodigheten ja....

Som en av de siste i junigjengen så kjenner jeg at jeg kommer til å bli skikkelig misunnelig når dere begynner å poppe ut unger mens jeg fremdeles nesten har en mnd til termin:rolleyes:

Fikk ei uke før sist. Nå håper jeg nesten på igangsettelse, samtidig som jeg helst vil at det skal gå av seg selv.

Må gjerne bare hoppe over mars, april og mai i år!

Back
Topp