Sniker på andre termin forum

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Andre som sniker? Jeg må innom de som er midt i fødeperioden jeg. Som januar og februar og noen ganger mars :p Er innom flere ganger for dagen. Gleder meg til det er vår tur ;)

Sniker litt jeg å ;) syns det er spennende som de som nettopp får positive tester som de som er begynt å få :) kjenner også en som er på september :)

Jeg sniker på august fordi jeg har termin 30 juli og regner med å gå over tiden denne gangen og...

Lov til å snike litt, kan jo hende du får svar på ting du lurer på eller kan hjelpe med å besvare noen spm :)
(Sniker fra mars) ;)

Sniker litt på mars innimellom, siden jeg var en del av gjengen en kort periode i sommer;)

Jeg sniker litt på mai/juni for å se hva som venter meg de neste ukene av svangerskapet :P er også innom de som har termin i den aktuelle perioden, dvs februar nå da :)

Godt å se det ikke bare er jeg ;)

Fått med dere at det er kommet en Mai baby allerede??? Uke 25.

Last edited:
Nei:eek: alt bra med de da?

Var inne å tittet nå:) bittelille knøttet♡
Står at alt er bra etter forholdene.... Tenk at de klarer å redde så små babyer. 25 uker liksom... blir helt rørt!

Står at alt er bra etter forholdene.... Tenk at de klarer å redde så små babyer. 25 uker liksom... blir helt rørt!

Det er helt utrolig. Snakker faktisk med legen om det sist jeg var der og.

Mai baby, så fantastisk ! utrolig hva de får til den dag idag<3 sniker en del jeg og :p

Back
Topp