Sniker, og håper å få bli her ❤️

Ønskegull

Glad i forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Hei alle sammen! ❤️ Sniker masse på gruppa her, og har begynt å tørre å kommentere litt!
Er gravid for 8 gang ila de siste 2/3 årene, (2 naturlige og resten med ivf) så jeg er ufattelig nervøs 24 timer i døgnet.
Har aldri kommet så langt som nå, 5+6 i dag, utenom k 2014 da vi fikk sønnen vår, også med ivf❤️
Har tatt jevnlige hcg prøver pga angst, og de ser bra ut, selv om den siste «bare» gikk fra 5204 på 23 dpo til 10599 26 dpo, altså på 3 dager og ikke to, men det er visst det veldig normalt at det ikke dobler seg like raskt når hcg er så høy?!?
Prøver å slå meg til ro med det i alle fall :)

Har også veldig lite symptomer, syns jeg, og de kommer og går. Er det sånn hos dere også? Spesielt de ømme brystvortene. De var nok faktisk ømmest for en ukes tid siden.
Ellers er jeg tetti nesa, kjenner puls i hele kroppen, oppblåst, litt murring av og til. Noen dager er luktesansen bedre også, men ikke hver dag.

Har fått time til ultralyd på tirsdag (da 6+3) av klinikken vi bruker, og er ufattelig spent.
Hodet mitt sier bare at dette ikke går, at vi ikke finner hjerteslag, at hcg ikke steg nok sist, at symptomene som kommer og går er et dårligere tegn. Klarer ikke å se for meg meg selv med en baby til i magen, å det er så vondt!
Lillegutt på 4 ønsker seg ingenting mer en å bli storebror også!

Vondt å ikke klare å slappe av, men om ultralyden går bra, så håper jeg at jeg tør å skrive meg opp på terminlista og snakke mer med dere❤️ Dere virker som en fin gjeng!
 
Hei og gratulerer :Heartred

Mine symptomer kommer og går de også, vært sånn siden starten av. Det gjelder blant annet ømme pupper og sensitive nipler. De var helt vanlige i 1 ukes tid, nå er de vonde igjen. Ligamentsmertene ga seg for 2 uker siden, nå har jeg murringer en gang i blant. Nå virker det som at kvalmen og trøttheten har kommet for bli da, så det er litt betryggende, men samtidig skikkelig dritt (jeg er 7+4).
Håper dette er litt beroligende for deg å lese.

Jeg håper at du en dag snart klarer å bestemme deg for å ikke engste deg, sånn at du klarer å slappe av og å faktisk nyte at du er gravid :Heartred
 
gratulerer fine du :Heartred forstår at du er stresset, jeg er også livredd, forskjellen er at jeg har 0 verken gjennomførte eller avbrutte svangerskap bak meg. håper det går veien for deg/ dere!

hcg er jeg ikke så flink på, så det kan noen andre ta seg av :angel8

lykke til videre, og hold oss gjerne oppdatert!
 
Hei og gratulerer :Heartred

Mine symptomer kommer og går de også, vært sånn siden starten av. Det gjelder blant annet ømme pupper og sensitive nipler. De var helt vanlige i 1 ukes tid, nå er de vonde igjen. Ligamentsmertene ga seg for 2 uker siden, nå har jeg murringer en gang i blant. Nå virker det som at kvalmen og trøttheten har kommet for bli da, så det er litt betryggende, men samtidig skikkelig dritt (jeg er 7+4).
Håper dette er litt beroligende for deg å lese.

Jeg håper at du en dag snart klarer å bestemme deg for å ikke engste deg, sånn at du klarer å slappe av og å faktisk nyte at du er gravid :Heartred
Absolutt beroligende å lese, takk! ❤️
Jeg har som smått vært litt uggen de siste morgene også, om det ikke bare er ønsketenkning, så jeg sitter å håper at kvalmen skal komme snart :angelic:
 
gratulerer fine du :Heartred forstår at du er stresset, jeg er også livredd, forskjellen er at jeg har 0 verken gjennomførte eller avbrutte svangerskap bak meg. håper det går veien for deg/ dere!

hcg er jeg ikke så flink på, så det kan noen andre ta seg av :angel8

lykke til videre, og hold oss gjerne oppdatert!
Takk❤️ Krysser alt for oss alle! Måtte det komme rekordmange babyer i januar :D
Oppdatering kommer selvsagt!
 
Gratulerer så mye:) Forstår veldig godt du er bekymret og er også sånn selv grunnet en del utfordringer vi har til dette med barn. HCG-prøvene dine er forøvrig kjempefine! Du har litt høyere enn det jeg hadde på 23dpo og stigningen tror jeg ganske sikkert er helt fin når hcg er så høyt:) Forøvrig heter det seg også at doblingtiden er på fra 48 timer til 72 timer. Jeg håper og tror at dette går helt fint og at du skal få vært her inne heeeelt til januar:Heartred
 
Gratulerer så masse :) krysser fingrene for deg og at spiren klorer seg fast til januar ❤️:D
 
Gratulerer så mye :Heartred vet det er vanskelig men det beste du kan gjøre er å prøve og slappe av. Stress er liksom ikke så veldig bra det heller når man er gravid. Hvis det kan trøste litt er jeg 7+1 i dag og har lite eller ingen symptomer.
Krysser fingrene for deg :)
 
Hei og gratulerer så mye <3 håper spiren sitter helt til termin :D og ang symptomer så mistet jeg de ett PR dager i uke fem også, men skal love at når jeg ble 6 uker på vei kom de tilbake og litt til :hilarious: tror jeg nesten har alt som er !
 
Hei. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har så å si ingen symptomer. Har hatt litt ligament smerter. Men de er ikke kraftige. Er ikke kvalm. Men litt ømme vonde pupper. Det er alt. Har aldri spydd i noen av mine graviditeter. Har nå avfunnet meg med at jeg ikke reagerer mer på graviditeten og at d blir baby fordi om.
 
Gratulerer og velkommen hit! Og lykke til på TUL!
 
Gratulerer så mye :Heartred
 
Gratulerer og velkommen :) Jeg krysser fingrene ❤️
 
Lille var perfekt for alderen og hjertet blinket så fint på ul i dag ❤️
 
  • Liker
Reactions: M2M
Back
Topp