Sniker meg ut

Takk jenter <3 Jeg kommer til å savne dere så utrolig mye :(

Den siste timen har vært et sant mareritt, trodde spira kom istad men den kom nå for 30 min siden. I helt fin stand. Det var vondt å se.. Bare brakk meg og nå skal jeg sove litt nå som smertene endelig har gått bort

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Du kommer til å bli savnet skal du vite <3 sender deg medfølende varme klemmer. Ta vare på hverandre å riktig god bedring kjære deg <3

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Følerveldig med deg;( du skulle jo være med til desember;(( ta vare på deg selv, og håper at det klaffer igjen snart!!!

Ååå nei så trist :( :(
Dette var vondt å lese!! Det skulle da ikke gå slik.. :Heartred:Heartred:Heartred
Håper du snart får en ny spire igjen og at den holder seg fast i 9 mnd.
Sender over masse gode klemmer

Den siste timen har vært et sant mareritt, trodde spira kom istad men den kom nå for 30 min siden. I helt fin stand. Det var vondt å se.. Bare brakk meg og nå skal jeg sove litt nå som smertene endelig har gått bort

❤️ Desember 2014 ❤️

Sender deg en stor klem <3 Du vil bli savnet her på desember <3

Nei:/ Dette skulle jo ikke skje, du skulle jo være her med oss til desember! Sender over mange gode klemmer til deg. <3

Har fulgt med deg hele veien selv om jeg ikke har skrevet. Synes dette var forferdelig trist :'( du må ha masse lykke til videre! ♥

Å nei :( :( sender deg mange varme tanker♡♡ håper spiren sitter igjen når dere er klar for det♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Neei :/ Det var kjempe trist å lese.
Jeg har desverre ingen trøstende ord som kan hjelpe.
:'( stor klem til deg

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg håper du har noen som tar godt vare på deg nå <3

Ta godt vare på deg selv!! Det er veldig tøft det du går igjennom nå. Så tenk først på deg selv!!
Sender deg en stoooor bamse klem

Å nei, set var ikke sånn det skulle gå. Tenker på deg og krysser alt jeg har for at spira sitter snart igjen og at du aldri opplever dette igjen.

Nei og nei :( Så trist...masse lykke til videre!! Håper spiren sitter igjen når du er klar for det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åhh så trist :( kondolerer..

Back
Topp