Sniker meg stille og rolig inn her..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Testet endelig positivt idag, etter det som har føltes som verdens lengste PP. Hadde en Sa for snart fire uker siden, så er utrolig glad for å være gravid igjen, samtidig som det ligger veldig i bakhodet at det kan gå galt.

Gleder meg til å bli kjent med dere og håper flest mulig når målet om en januarbabis :)
 
Gratulerer så masse! :thumright Sa sist jeg ble gravid selv. så forstår dine nerver for at det skal skje igjen! Men tror det er viktig og tenke positivt og ta vare på seg selv, så krysser jeg fingrene for at vi får en januarbaby begge to, å alle andre her på Bv ;)
 
Gratulerer! :)
Jeg tror nok alle vi som har mistet synes det er litt skummelt... Vi får krysse fingrene for at spirene holder seg fast hele veien denne gangen! :)
 
Gratulerer så mye. Jeg hadde sa i februar og synes det er skummelt å være gravid igjen. Redd for å miste igjen.
 
Gratulera med spire i magen!!! :D
 
Gratulerer så mye. Jeg hadde sa i februar og synes det er skummelt å være gravid igjen. Redd for å miste igjen.
Ja det gjør det hele litt mer skummelt...men må jo bare satse på at det skal gå bra...selv om jeg har hjertet i halsen omtrent hver gang jeg er på toalettet :p
 
Back
Topp