Sniker meg sakte inn her.. kan jeg få se deres tester 13 dpo?

En tråd i 'November 2020' startet av Kas10, 11 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tirili Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

198C05CF-9247-46FD-8BDD-DA62B0FABE9A.jpeg
    mine tester 11-12-13 digital slo ut på 11 dpo

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Fin og sterk strek der :Heartred

3. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Så godt å høre! Har en strimmel igjen, så får ta den på lørdag. Så skal jeg prøve å gi meg:angelic:

4. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Okei, jeg gir meg visst ikke.. skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn. Men er det annenhver dag HCG dobler seg? Tok ny idag, og den var jo ikke noe sterkere.. heller svakere :bored:

Vedlagte filer:

5. Hopekov Betatt av forumet Assistert-jentene FebbisBebbis2021 ❄️

Så gøy å gjøre det på denne måten. I morgen, om noen timer - er jeg 8 dpo.
    Tenkte å gjøre det samme som deg.. Følge dagene. Men det står 3+1 i appen min. Men jeg er bare 8 dpo. Hmmm..
    Ser mange måler HCG, hvordan tester dere dette hjemme? :)

6. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Jeg er 16 dpo nå, dvs 4+2 :) Teller i fra første dag i siste mens. Jeg måler bare med billigtester. For å vite HCG må man til legen:)

7. Hopekov Betatt av forumet Assistert-jentene FebbisBebbis2021 ❄️

Ok :)
    Vi hadde egguthenting på fredag 6 mars. Da ble egget befruktet - stemmer vel at jeg er 8 dpo da?
    Eller regner dere annerledes? :)

Bare tenker på når jeg kan forvente å starte med tester... Hihi

8. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Tror det stemmer ja! Vet ikke om man regner annerledes ved egguthenting :happy: lykke til:dummy::dummy:

9. Hopekov Betatt av forumet Assistert-jentene FebbisBebbis2021 ❄️

Tusen takk, lykke til videre

10. Klukk Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

11 dpo. Digital slo ut 9 dpo på kveld. Tror det er veldig stor forskjell på de ulike testene!

Vedlagte filer:

• Enig Enig x 1
  11. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Ja, det tror kanskje jeg også.. jeg tok en 16 dpo nå, og ser den ikke er sterkere enn 14 Og 15 dpo:nailbiting:

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  12. Klukk Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Tok en idag 11 dpo som ikke var sterkere enn den igår. Får bare ha is i magen. Tenker det er helt normalt! Skjer nok ikke perfekt fordobling annenhver dag, men litt i rykk og napp tenker jeg.

13. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Det kan være forskjell i konsentrasjonen på urinen også. Jeg har opplevd å få sterkere tester på kvelden. Disse er fra 12 og 17 DPO. Morgenen på tirsdag var streken mye svakere.

Vedlagte filer:

14. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Oi, se der ja! Føler også at noen av strimlene er dårligere enn andre? Fant ut at jeg måtte slutte å teste med strimler.. tok en digital idag, 4+3, og fikk 2-3. Kjenner jeg er litt tryggere da! Så tar en ny digital om 10 dager. Er vanskelig å tolke disse strimlene :arghh:

15. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Jeg har aldri prøvd babyplan sine. Dette er make sure. Leger fraråder jo å drive å tolke sånn også. Og for å si det sånn hadde jeg veldig fin stigning til 18 DPO sist, men mista i uke 10 forde...

16. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Jeg vil prøve make sure neste med en neste evt graviditet! Ikke så fornøyd med babyplan. Uff, en god grunn til å ikke teste så mye. Vi kan jo ikke kontrollere dette, dessverre!:(

17. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Kan anbefale de. Slo ut tidig og syns de er bra i fargen. Kjøpte på 30% på Farmasiet.no. El testene var også ok. Håper vi kommer oss i mål begge to :Heartred

Del denne siden