Sniker meg rolig inn her jeg

Nelly4

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Testet positivt på dagurin idag [emoji85][emoji171] og min foreløpig termin er 7 mai [emoji171][emoji171]

Har to gutter fra før på 4 og 2 år [emoji171]

Mistet i helgen svigermoren min (egentlig mormoren til min mann) men hun har allti vært som svigermor for meg og mamma for mannen min [emoji171]

Denne graviditeten er derfor meget spesiell, og i mitt hode "ment to be" [emoji171]
 
Gratulerer så mye [emoji172]

Litt rart, når vi ventet førstemann så mistet vi bestemor til samboer. Og nå når vi venter nr 2, så mistet vi søsteren hennes.

Sender gode klemmer [emoji172]
 
Gratulerer [emoji7] så trist med svigermor [emoji173] håper dere finner masse glede med denne graviteten inni alt [emoji173]
 
Takk [emoji171] er egentlig veldig heldig da dette er barn nr 3, og alle har klaffet på pp1 [emoji171]
 
Gratulerer så mye [emoji172]

Litt rart, når vi ventet førstemann så mistet vi bestemor til samboer. Og nå når vi venter nr 2, så mistet vi søsteren hennes.

Sender gode klemmer [emoji172]

Takk [emoji171] veldig rart, men også veldig spesielt [emoji171]
Begynner å tro mer på at det finnes noe mer mellom himmel og jord [emoji5]
 
Gratulerer med spiren. Og kondolerer med svigerbestemor...
 
Gratulerer så mye, og kondolerer:Heartblue Jeg mistet mormoren min 2 uker etter jeg ble gravid med førstemann, og bestefaren min dagen etter positiv test med andremann... Er på en måte litt fint med noe positivt midt i sorgen, samtidig som det er trist at de ikke får oppleve lille... Sender deg en god klem!
 
Gratulerer med spire! [emoji4][emoji173] Leit med død så nært..
 
Gratulerer :)
Trist med dødsfall i familien. Men denne graviditeten gir kanskje litt glede oppi det hele.
I fjor så ble jeg faktisk gravid rett etter at min bestemor døde, og tenkte at det var et spesielt sammentreff at det skulle skje akkurat da.
 
Back
Topp