Sniker meg også forsiktig inn her

Nasken

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg testet svaaaakt positivt 22.juli, 6 dager før IKM.
Fikk ganske sjokk fordi vi sluttet med prevensjon 1.juli, og hadde aldri trodd det skulle gå så fort! :angelic:
Vi gleder oss til aprilbaby:Heartbigred

Noen andre som testet positivt såpass tidlig som meg..? Er det vanlig? Eller kan det være tegn på f.eks tvillinger? Har ikke mange symptomer utenom mensspenninger og ømme brystvorter, så tviler vel på at det er twins men lurer jo når testen var svak positivt såpass tidlig!
 
Gratulerer så masse! Jeg fikk svak positiv 9 dpo, så ganske tidlig her også :)
 
Tusen takk alle sammen, og godt å høre at du også fikk tidlig positiv Lanterne :p
 
Velkommen! Jeg fikk også den første svake testen 9 dpo.
Jeg ble også gravid like etter pilleslutt, fikk helt sjokk. Nå er jeg blitt litt glad i lille spira, så håper den sitter godt fast:Heartred
 
Velkommen og gratulerer :) Jeg fikk ganske klar positiv test på 8 dpo, og jeg hadde heller ikke forventet det. Den testen var mer som en formalitet, så ble veldig sjokket :p Tror ikke det nødvendigvis trenger å bety tvillinger med mindre man har genetisk større sjanse for å få det, men vi får se ved UL da.. :p
 
Haha fantastisk deilig å høre! Ikke det at det hadde vært en krise om det var twins altså, men som førstegangsfødende så tror jeg sjokket hadde blitt så stort ATTE HJÆLP! :p
Har ikke mange symptomene enda, bank i bordet, så tror jeg kan puste ut. Iallfall frem til UL :D

Og gratulerer til alle tilbake :)
 
Gratulerer :) jeg fikk også første svake svake testen 9 DPO :)❤️
 
Januar 2017 er det 3år siden jeg sluttet på p piller.. det har vert en lang reise og tankene har vert mange.. så sluttet jeg tenke på det, jeg søkte meg ny jobb og jeg gjorde akkurat det jeg ville en periode.. å nå sitter jeg helt sjokka! Jeg er gravid! Altså! Er det virkelig sant? Strimmeltestene er sterke positive og clear bluen venter i morgen.. mens smertene kommer og går, kvalmen og såre hovene bryst også.. jeg vet det har klaffet.. jeg er så glad!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer!
 
Gratulerer ❤
 
Gratulere.
Her veldig klar posetiv test 5 dager over. Tok ut Spiral tidleg i Juni. Begynner å gå opp for meg nå når kvalmen å dei ømme brysta e der enda
 
Back
Topp