Sniker meg inn.. :-)

Jeg er jo som sagt usikker på dpo, men testene tilsier jo at jeg må være +/- 4 uker på vei
2-3 uker på digital test i dag ❤️
 

Vedlegg

  • FBD81FB5-B3B1-43A4-9D69-28D2215DB0B5.jpeg
    FBD81FB5-B3B1-43A4-9D69-28D2215DB0B5.jpeg
    899,9 KB · Visninger: 11
  • EC5C2F14-53AB-424E-A1F8-EEEE013295AE.jpeg
    EC5C2F14-53AB-424E-A1F8-EEEE013295AE.jpeg
    1.018,1 KB · Visninger: 12
Liten oppdatering: Var hos legen i dag, han tok det på alvor at jeg er såpass usikker på terminen. Tok HCG-blodprøve og blir henvist til tidlig ultralyd når prøvesvaret er klart Tusen takk til dere som tipset meg om å ta en tur til legen, det viste seg å være lurt ❤️
 
Hei, og gratulerer så mye til alle dere andre med termin i september! :love7

Selv fikk jeg positiv test nå i kveld, etter å ha venta på mensen siden juleaften. Har nok hatt sen eggløsning, for jeg har hatt flere negative tester de siste ukene, så jeg vet foreløpig ikke sikkert hvilken uke jeg er i. Men om det er som jeg tror blir vel termin rundt 27. september. :Heartpink

Om alt går bra venter vi altså vårt andre barn, har en gutt på 2 år og 8 mnd fra før. Slutta med prevensjon i august, og plutselig ser det altså ut til å ha klaffa! Har veldig blanda følelser, men er mest av alt glad, spent og totalt overvelda. Vi kommer nok til å vente en stund med å fortelle til omverdenen denne gangen, så jeg synes det er fint å kunne snakke med andre i samme situasjon her inne! :)

Er det flere som har 2016-barn fra før? Kanskje til og med mai 2016? :)
2016barn her også :) Gratulerer :)
 
Hei, og gratulerer så mye til alle dere andre med termin i september! :love7

Selv fikk jeg positiv test nå i kveld, etter å ha venta på mensen siden juleaften. Har nok hatt sen eggløsning, for jeg har hatt flere negative tester de siste ukene, så jeg vet foreløpig ikke sikkert hvilken uke jeg er i. Men om det er som jeg tror blir vel termin rundt 27. september. :Heartpink

Om alt går bra venter vi altså vårt andre barn, har en gutt på 2 år og 8 mnd fra før. Slutta med prevensjon i august, og plutselig ser det altså ut til å ha klaffa! Har veldig blanda følelser, men er mest av alt glad, spent og totalt overvelda. Vi kommer nok til å vente en stund med å fortelle til omverdenen denne gangen, så jeg synes det er fint å kunne snakke med andre i samme situasjon her inne! :)

Er det flere som har 2016-barn fra før? Kanskje til og med mai 2016? :)

Gratulerer med ny baby påtur:love7. Vi har 2016 baby, men født i september. (Han har faktisk bursdag 2 dager etter foreløbig termin denne gangen :hilarious:)
 
Gratulerer og velkommen! :) jeg har en fra juni 2016 :)
 
Back
Topp