Sniker meg inn

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Da har det skjedd. Ble gravid 8mnd etter fødsel og det er absolutt ikke planlagt[emoji85] foreløpig ikke så sterk strek, så kan gå begge veier

Gratulerer så mye :)

Får selv 2 tette om alt går bra, men her var det planlagt da

Gratulerer så masse! :) Fikk også to tette, en mnd lenger mellom da, men de hadde utrolig masse glede av hverandre da de var små :Heartblue

Gratulerer så mye :) jeg har to gutter med 17 mnd i mellom. Det har gått kjempefint, og de har hatt glede av hverandre helt fra starten av. Jeg synes aldersforskjellen kun har vært positivt :) lykke til videre :)

Tusen takk[emoji173] testen er ikke så sterk, så er sikkert ikke mer enn 4-5 uker på vei. Spent på om streken blir sterkere. Håper det til tross for at vi er i sjokk

Tusen takk[emoji173] testen er ikke så sterk, så er sikkert ikke mer enn 4-5 uker på vei. Spent på om streken blir sterkere. Håper det til tross for at vi er i sjokk
Vi er i sjokk her også :D Hadde jeg ikke fått metallsmak i munnen for noen dager siden så hadde jeg nok ikke testet :eek: Men gleden er stor :happy: Gratulerer så mye til deg ❤️

Back
Topp