Sniker meg inn..

MissCherie

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og tror at termin da blir i begynnelsen av mai. Foreløpig tar vi gleden litt med ro, da jeg fikk beskjed på legevakten samtidig som blindtarmen sprakk. Føler at dette er en tøff start for et kommende liv, med mye medikamenter og greier. De tar heldigvis hensyn til det her, men jeg skal være glad når jeg er ferdig med dette! Ikke minst har det kommet veldig mye informasjon på en gang, så det tar nok litt ekstra tid å fordøye.

Gratulerer så mye med lille spiren, håper det går bra tross en tøff start!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Oy! For en måte å finne ut at man er gravid! Gratulerer ♡ Håper spiren sitter godt ☆

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Gratulerer så mye!! Håper du har en tøffing i magen som klamrer seg fast :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk, det håper vi også:-) Føler at byggeklossene blir av antibiotika og smertestillende, så det bør hvertfall bli en med høy smerteterskel

Jeg har forresten så lyst til å snike litt oppe på barsel, når jeg først er på sykehus x) Foreløpig har jeg begrenset meg til å stikke hodet ut av heisen.. Hihi:-)

Gratulerer så mye. Smertestillende og antibiotika går nok fin-fint skal du se. ;)

gratulerer så mye")

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :)

Tusen takk I dag kjøpte jeg meg et Gravid-blad til å lese på. Føltes nesten litt forbudt Flere som føler det slik? At det liksom ikke kan stemme at man faktisk er gravid og kan/må handle deretter.

Tusen takk I dag kjøpte jeg meg et Gravid-blad til å lese på. Føltes nesten litt forbudt Flere som føler det slik? At det liksom ikke kan stemme at man faktisk er gravid og kan/må handle deretter.
Vet hva du mener ;-) Blir bedre når man har fortalt det og kan være 100% åpen! Det blir kos det ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp