Sniker meg inn hit!

kmkm

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hei!

Jeg hører egentlig til januar, hadde termin forrige lørdag men frøkna er enda ikke kommet og om det skal bli januarbarn så begynner hun da å få det meeeget travelt :eek: Håper jeg får være her hos dere! Enda er det ingen tegn til at noe nærmer seg, blir satt i gang på tirsdag (41+6) om det ikke blir noe action før da :-)

Velkommen!

Velkommen! Håper det blir fart i sakene hos deg snart!:)

Velkommen hit, februar er en fin måned å ha bursdag i vettu, tulipaner og fastelavn :D

Last edited:
Jeg hadde termin i går. Men ingen ting som skjer her også! Vi får kose oss å vente på feb barna våre :)
Selv om ventetiden begynner å bli lang å kjedelig nå.

Jeg hadde også termin i går men ingenting har skjedd så håper på noe snart. Er tung og lei

Før dere aner det, så sitter dere der med de skjønneste små i armene deres :-) Lykke til!

Velkommen :D

Da er jeg innlagt på sykehuset, fikk ballongkateter i formiddag som skal være der til i morgen. Da blir det enten stikkpiller eller - lov å håpe - at jeg er moden nok til at de kan ta fostervannet. Det har murret skikkelig i magen i hele dag, håper det betyr at noe er på gang.. Ligger på observasjonsposten og prøver å få tiden til å gå - dette kan nok bli litt av en tålmodighetsprøve! :p Har allerede lest ut boka jeg kjøpte med meg, så nå er det Candy Crush og nettaviser det går i :-)

Da er jeg innlagt på sykehuset, fikk ballongkateter i formiddag som skal være der til i morgen. Da blir det enten stikkpiller eller - lov å håpe - at jeg er moden nok til at de kan ta fostervannet. Det har murret skikkelig i magen i hele dag, håper det betyr at noe er på gang.. Ligger på observasjonsposten og prøver å få tiden til å gå - dette kan nok bli litt av en tålmodighetsprøve! :p Har allerede lest ut boka jeg kjøpte med meg, så nå er det Candy Crush og nettaviser det går i :-)

Masse lykke til! :) snart har du den lille hos deg! :) om h*n ikke har kommet allerede! ;)

Last edited:
Back
Topp