Sniker meg inn hit jeg :)

Jade<3

Forelsket i forumet
Etter 3 positive graviditetstester så kan jeg snike meg inn hit.
Dette var langt fra planlagt, og heller ikke sikkert at det går veien da jeg i utgangspunktet har blitt erklært steril etter en stor betennelse i livmoren for 3,5 år siden. Så jeg melder meg inn med forbehold
Foreløpig beregnet termin er 2. mai..
 
Etter 3 positive graviditetstester så kan jeg snike meg inn hit.
Dette var langt fra planlagt, og heller ikke sikkert at det går veien da jeg i utgangspunktet har blitt erklært steril etter en stor betennelse i livmoren for 3,5 år siden. Så jeg melder meg inn med forbehold
Foreløpig beregnet termin er 2. mai..
Gratulerer! Håper det går veien! Jeg er i aprilgruppa med termin 23. april, så sniker litt her jeg også :)
 
Gratulerer! Håper det går veien! Jeg er i aprilgruppa med termin 23. april, så sniker litt her jeg også :)
Kommer til å introdusere meg i april forumet etterhvert. Har 3 KS bak meg, så jeg kommer da evnt til å få planlagt snitt i slutten av april.
 
Gratulerer :) jeg har 29. april som meisterkokk, så det kan hende jeg sniker litt her også. :)
 
Jeg også :) 4+0 i dag tror jeg :)
Kjøpte 12 tester for å ha da vi bestemte oss for å prøve, og det klaffet på første forsøk.
Så nå tester jeg døgnet rundt. Gøy å se streken blir tydligere å tydeligere :)
 
Jeg også :) 4+0 i dag tror jeg :)
Kjøpte 12 tester for å ha da vi bestemte oss for å prøve, og det klaffet på første forsøk.
Så nå tester jeg døgnet rundt. Gøy å se streken blir tydligere å tydeligere :)
Enig! Hadde bestemt meg for å ikke teste i dag, men røyk visst på en smell der! :p
 
Gratulerer :Heartred Jeg har foreløpig termin 25.april, så kommer nok til å snike litt her også :)
 
Jeg også :) 4+0 i dag tror jeg :)
Kjøpte 12 tester for å ha da vi bestemte oss for å prøve, og det klaffet på første forsøk.
Så nå tester jeg døgnet rundt. Gøy å se streken blir tydligere å tydeligere :)
Gratulerer til deg også :Heartred Jeg er 4+6, så ligger ganske likt med dere :)
 
Etter 3 positive graviditetstester så kan jeg snike meg inn hit.
Dette var langt fra planlagt, og heller ikke sikkert at det går veien da jeg i utgangspunktet har blitt erklært steril etter en stor betennelse i livmoren for 3,5 år siden. Så jeg melder meg inn med forbehold
Foreløpig beregnet termin er 2. mai..
Gratulerer! Jeg satt inn en blastocyst fra assistert befruktning i går, så nå går jeg å venter på en test som forteller meg om jeg kan melde meg inn med termin 9. mai eller ikke.
 
Sniker litt her jeg også, etter en helt vilt svak strek idag 9dpo. Om de blir sterkere mot ikm på lørdag vil jeg melde meg inn med termin ca 5. Eller 6. Mai :)
 
Så gøy at vi kanskje begynner å bli flere! Krysser fingrene for dere og meg selv for at vi får bli her :)
 
Gratulerer :) håper det går veien :)
 
Gratulerer :Heartpink Sniker litt her jeg også. Har foreløbig termin i slutten på april, men aner ikke når EL var - da jeg aldri rakk å få mensen før jeg ble gravid. Mulig jeg derfor blir satt enda lenger tilbake ved UL. Så regner med jeg blir å havne litt midt på månedsskiftet:love017
 
Last edited:
Sniker også litt her. Har termin 27.april, men sist gikk jeg over termin. Skal ikke se bort ifra det.
 
Etter 3 positive graviditetstester så kan jeg snike meg inn hit.
Dette var langt fra planlagt, og heller ikke sikkert at det går veien da jeg i utgangspunktet har blitt erklært steril etter en stor betennelse i livmoren for 3,5 år siden. Så jeg melder meg inn med forbehold
Foreløpig beregnet termin er 2. mai..
Gratulerer, da har vi termin samme dag :)
 
Back
Topp