Sniker meg inn her

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Er kun 3+4 idag, men med 3 positive(svake sådan) tester så tar jeg sjansen på å sette en fot inn her. I samme sleng lurer jeg på om andre er plaget med halsbrann? Jeg sliter enormt allerede, kjøpt gaviscon uten at det hjelper. Klarer lite/ingenting og har vansker for å sove i tillegg. Jeg var veldig plaget med dette i første svangerskap, men det er ganske så lenge siden så husker ikke hva som hjalp den gang. Føler det er litt vel for tidlig å starte med sånne plager allerede før ventet mens.

Utenom vil jeg gratulere alle som har fått positiv test og håpe at sprien holder hele veien inn :)

Velkommen til oss! Kan ikke hjelpe med halsbrannen, her går det mest i kvalme og vonde pupper! Hyggelig med flere folk her inne! Skriv deg opp på terminlista og presentasjonstråden, så er du «inne» ❤️

Velkommen skal du være og gratulerer til deg og! :D
Har ikke halsbrann (ennå) selv, men slet mye med det sist svangerskap.. Jeg brukte heller link og novaluzid enn gaviscon, de har vel litt ulik virkning om jeg husker rett - forsøkt en av de? :)

hei og velkommen, og ikke minst gratulerer :) Love harts funker gull på halsbrann husker jeg fra forrige.

Er kun 3+4 idag, men med 3 positive(svake sådan) tester så tar jeg sjansen på å sette en fot inn her. I samme sleng lurer jeg på om andre er plaget med halsbrann? Jeg sliter enormt allerede, kjøpt gaviscon uten at det hjelper. Klarer lite/ingenting og har vansker for å sove i tillegg. Jeg var veldig plaget med dette i første svangerskap, men det er ganske så lenge siden så husker ikke hva som hjalp den gang. Føler det er litt vel for tidlig å starte med sånne plager allerede før ventet mens.

Utenom vil jeg gratulere alle som har fått positiv test og håpe at sprien holder hele veien inn :)

Velkommen og gratulerer :) hadde halsbrann de 2 første ukene etter el :p

Gratulerer og velkommen :) Ikke noe halsbrann denne gangen (enda) men med førstemann så var det bare fruktsalt som hjalp på meg :)

Gratulerer og velkommen hit :hello
Har litt halsbrann i ny å ne, men ikke noe voldsomme greier. Har erfaring med at lovehearts og melk hjelper :happy8

Back
Topp