Sniker meg inn her!

FrøkenTutt

Flørter med forumet
image.jpg Endelig positiv test igjen etter jeg mistet i uke 12(døde i uke 9) i august i fjor! Kun en uke til jeg skulle hatt termin og er veldig takknemlig for at spiren ville sette seg før den datoen Nå håper jeg den sitter i 9 mnd! Foreløpig termin 18 okt, to dager før min egen bursdag!

Vis vedlegget 218375 Endelig positiv test igjen etter jeg mistet i uke 12(døde i uke 9) i august i fjor! Kun en uke til jeg skulle hatt termin og er veldig takknemlig for at spiren ville sette seg før den datoen Nå håper jeg den sitter i 9 mnd! Foreløpig termin 18 okt, to dager før min egen bursdag!

Velkommen å gratulerer! [emoji173] masse lykke til :D

Åååh så herlig! Velkommen til oss og gratulerer så mye! Tenk om du går bittelitt over termin og gir deg selv verdens beste bursdagspresang da! :o kjempespennende! [emoji173]

Vis vedlegget 218375 Endelig positiv test igjen etter jeg mistet i uke 12(døde i uke 9) i august i fjor! Kun en uke til jeg skulle hatt termin og er veldig takknemlig for at spiren ville sette seg før den datoen Nå håper jeg den sitter i 9 mnd! Foreløpig termin 18 okt, to dager før min egen bursdag!
Velkommen! [emoji3][emoji3] vi har samme termindato [emoji173]

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Oktober 2017! :)

Gratulerer så mye [emoji1] og velkommen hit [emoji5]

Back
Topp