Sniker meg inn her :)

siho

Forelsket i forumet
*MIA*
Etter mye om og men, klarte jeg endelig å få til kallenavn osv så jeg fikk være med på skravla her jeg også :)

akkurat 7 uker i dag med catermin 29 april :) har ei på straks 6år også :)

litt nervøs ettersom jeg har hatt en liten blødninger over 2 dager, men stoppet helt opp. tatt blodprøve og har bare økning i hcg så krysser fingre for at alt går bra :)

Gratulerer så mye, å velkommen til april :D

Gratulerer, og velkommen hit :)

Velkommen! :)

Velkommen og gratulerer :)

Gratulerer og velkommen hit ;)

Velkommen :) det her er en kjempefin gjeng å være en del av!!

Velkommen:)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer og velkommen :-)

Gratulerer og velkommen hit:-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Velkommen velkommen! :D

Gratulerer og velkommen :)
Jeg har også en som straks er 6 år, kanskje vi har vært på samme forum før? :)

Tusen takk alle sammen :) var på ul i dag og hun klarte ikke å finne noe som helst. Ikke at jeg følte hun prøvde heller. :/ ringte å ba om ul på det andre sykehuset her fordi jeg følte at jeg ikke ble behandlet noe bra. Og det eneste dem gjør er å ringe på det sykehuset veg var på og får hun til å ringe meg, fikk en nedlatende og frekk tone, og beskjed om at jeg måtte bare skjønne at jeg hadde sa. Jeg har bakovervendt livmor pluss att den er hjerteformet så dem har hatt problemer før med å finne noe tidlig på meg. Blir usikker og redd. Men jeg føler meg 100% gravid :/

jeg føler ikke jeg hadde noen sa med den blødninger jeg hadde, bare litt friskt blod hver gang jeg var på do i Max 2 dager og det bråstoppet. Ikkhatt smerter eller noe som helst. Noen som har opplevd edelt samme?

Nei, det har jeg dessverre ikke noe erfaring med..​
Er det aktuelt å bestille privat?
Utrolig dårlig av de å ikke sjekke bedre når du har erfaring med dette før.. Gå til fastlegen​
og krev en ny henvisning og ta hcg prøver.. :)

Back
Topp