Sniker meg inn her jeg

Zhana

Andre møte med forumet
Etter en haug med billigstrimler så må jeg vel bare innse at jeg har fått en hybelboer igjen :)
Jeg har tidligere vært på bim, men det er så utrolig mye drama der, så tenkte jeg skulle prøve meg her inne hvor jeg har fått tips om at det er litt koseligere :)

Tenkte jeg skulle vente med å melde meg inn her til jeg viste at det gikk bra, vi mistet 3 ganger før og nå 2 ganger etter at vi fikk lillegutt, men jeg har en god magefølelse på denne spiren, sist gang jeg hadde det fikk jeg en nyydelig gutt som nå er blitt en 11mnd gammelt sjarmtroll
Ellers er jeg 25 år og kommer i fra ullensaker :)

Jeg har iaffal veldig god erfaring fra dette forumet - fra en anna terminklubb dog, og har stortrivdes! :)

Velkommen skal du være! Og gratulerer så masse!! [:D]

*krysser fingrene for deg, og at vi sammen joiner føden i mai* [:D][:D]

Så bra, bim hadde i overkant mye hormoner og drama for meg sist gang..ble helt matt til tider
Ja håper virkelig det, kjenner jeg gleder meg så mye at jeg ikke har vett til å bekymre meg for om det kanskje kan blir i overkant slitsomt med to tette

Gratulerer så mye og velkommen til oss :)

ORIGINAL: Zhana

Så bra, bim hadde i overkant mye hormoner og drama for meg sist gang..ble helt matt til tider
Ja håper virkelig det, kjenner jeg gleder meg så mye at jeg ikke har vett til å bekymre meg for om det kanskje kan blir i overkant slitsomt med to tette

Er svæææært lite drama inne på terminklubbene.. vel, selvsagt er det unntak, men de fleste er det ikke det på. 'Generell-avdelingen' derimot har litt 'bim faktor'.

Hihi.. samme her.. jeg tror ikke jeg aner hva jeg går til i det hele tatt.. [:D][8D]

Gratulerer og velkommen [:)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Gratulerer og velkommen [:)]

Velkommen og gratulerer [:D]
Jeg trives mye bedre her enn på bim (som jeg hang på tidligere).
Håper du også finner deg godt til rette her [:D]

[:D]Gratulerer og velkommen!![:D]

ORIGINAL: solisolden

Gratulerer så mye og velkommen til oss :)

Takk alle sammen..
Jeg regner med at det blir mye hjemmetråkking denne gangen også, siden jeg trenger ekstra tilsyn og mest sannsynligvis medisiner så blir vel endel henging her inne[:)]
Nei panikken over en til og det det måtte medføre kommer snikene samtidig som kulen tenker jeg[:D]

Hemm har klart å få nytt nick, snodige saker, jaja.. [;)]

Back
Topp