Sniker meg inn her jeg :)

Gratulerer :)
 
Tusen takk alle sammen så hyggelig :)
 
tusen takk :) magen min er ganske stor allerede det var det som fikk meg til å mistenke to stk :) ømme pupper kom fort også,jeg har vært OVERDREVET kvalm og dorlig spydd myyyye ,det var ikke slik med min første,var ganske dorlig da også men denne gangen var jo helt hinsides. Så har min mann sin mor tvillinger i familien og min pappa har på sin side,så jeg måtte bare få det bekreftet/ avkreftet hehe jammen meg var det to stk i magen,sjokket var mega stort selvom jeg visste det godt var mulig med to.ble veldig redd,er det enda men lykkelig glad :) mannen er helt i hundre så stolt og glad :)

Takk for svar! :) Spennende å lese om andre sine erfaringer/situasjoner :) Kan tenke meg det ble et sjokk uansett ja, dobbel lykke! Jeg hadde ikke hatt noe imot å få tvillinger, men tviler på at det er mer enn en her inne ;) Har veldig lite symptomer og nesten ikke kvalme i forhold til i mine to tidligere sv.skap. Er veldig sliten, trøtt, svimmel og sulten. Mannen min er tvilling, men det har nok ingen betydning.
Kos dere med den voksende magen!
 
Gratulerer x 2 <3 Så utrolig moro og spennende <3 Får ikke sett bildet da .(
 
Tusen takk :D
 
Gratulerer med dobbel babylykke :) så spennende da :) misunner deg litt hehe. gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer!! :)
 
Å, så heldig du er som får to stk! :) gratulerer så masse, og velkommen til oss! :) Når har du termin?
 
Tusen takk :) nei jeg tok vekk bilde
termin 11 sept foreløbigt.
 
spennende altså :) vi er jo fortsatt en del som ikke har vært på tidlig ul så trur nok det er fler her inne som kommer til å bli overrasket :)
 
Back
Topp