Sniker meg inn her, jeg:D

Kan jeg skrive under på :D sjokk på sjokk. Men, en fantastisk følelse å se at alt var bra :) og når alt sank inn, så er det jo litt godt å være så langt. Er jo betryggende når alt er bra :) og oppå det hele gå fra "termin" 20. Mars, til julaften :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja det er sant :) Helt sykt, tenk at du allerede er ferdig med over halvparten av svangerskapet da! Det beste sjokket en kan få ;)

Så moro. Det var litt av en overraskelse!

Sent from my iPad using BV Forum

Så artig! Jeg mistenker også at jeg har bommet med noen uker. Er 19+1 men symptomene svarer til det jeg opplevde godt over 20 uker sist gang så blir spennende å de om det blir januar eller desember her...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Har du termin 24 desember, bolleiovnen? :-) Jeg er 21+5 i dag og har termin 4 januar:-)

Hva er nøyaktige uker og dager da? Så kanskje jeg får regna enda mer nøye etter oul :)

I dag er jeg 21+5. Da regner man 40+2. Det er hvertfall det legen og jordmor gjør, samt de som tok oul på Ullevål sykehus.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

I dag er jeg 21+5. Da regner man 40+2. Det er hvertfall det legen og jordmor gjør, samt de som tok oul på Ullevål sykehus.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Spurte jordmor her, hu regner 40+3. I og med jeg har fått fastslått termin nå, så tar jeg utgangspunkt i det :)

bruker denne (u)smart(e)telefonen

Åja, ikke fått med meg alt jeg da, sto du var 21 uker på vei, og hadde termin 24 desember:-P bare hodet mitt som ikke er helt med så tidlig:-P

Enten har jeg skrivd feil ett sted, ellers er det i forklaringa hos gyn, for der fikk jeg vite at jeg var 21-22 uker. Fikk oul samme dag, da var jeg 22+5. Blir mye tall :p men er 23+2 idag :)

bruker denne (u)smart(e)telefonen

Back
Topp