Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har termin 31.mars men kommer garantert til å gå over. Så hvis det er greit sniker jeg meg inn her til dere også
Er ei jente på 23 som venter nr 3. har tvillinger fra før
Wee samme dato som meg hipp hipp!Ja, jeg har termin 31.mars men kommer garantert til å gå over. Så hvis det er greit sniker jeg meg inn her til dere også
Er ei jente på 23 som venter nr 3. har tvillinger fra før
Å så gøy er inne på mars også, men er nokså sikker på at det blir april.Wee samme dato som meg hipp hipp!
Så gøy vi er fler unge flergangs hvor i landet er du fra?Velkommen! er selv 24 og venter nr 3 jeg og
Ja jeg også. Blir nok en aprilbaby her også regner jeg med. Spent på ul termindatoen neste ukeÅ så gøy er inne på mars også, men er nokså sikker på at det blir april.
Ja jeg har ikke oul før uka etter der. 24.Ja jeg også. Blir nok en aprilbaby her også regner jeg med. Spent på ul termindatoen neste uke
ja, gøy med flere i «samme» situasjon jeg er fra Rogaland/ Stavanger.. enn du da?Så gøy vi er fler unge flergangs hvor i landet er du fra?
Sørlandet men er halvt rogalending daja, gøy med flere i «samme» situasjon jeg er fra Rogaland/ Stavanger.. enn du da?
Aah hvor på sørlandet bor du? min far har "hytte"/rekkehus i tvedestrand som vi også bruker som hytte når vi vilSørlandet men er halvt rogalending da
Aha. Er vel 2-2,5t før tvedestrand sånn ca er ikke helt åpen om meg selv her inne da graviditeten ennå er hemmelig, og jeg er usikker på om det er en bekjent her inne ser du heheAah hvor på sørlandet bor du? min far har "hytte"/rekkehus i tvedestrand som vi også bruker som hytte når vi vil