Sniker meg inn en tur! Spørsmål om SA

ViVilla

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Huff, følte meg litt fjern på forumet for SA, så sniker meg heller inn hit en tur:cat:

Hadde SA tidligere i uken, og fikk økende smerter i dagene etter. Smertene avtok i går, og det kom ut en stor klump som må ha vært embryo og fosteranlegg. Blødningene er minimale i dag, og livmormunnen har lukket seg mye fra tidligere i uken.

Lurer egentlig på når det er greit å ha sex igjen? Flere steder står det 2-3 uker, men da står det også at blødningen kan vare i 2-3 uker. Her blir jeg overrasket om jeg fortsatt blør i morgen. Har vært utrolig sexfrustrert de siste dagene, litt merkelig med tanke på omstendighetene.

Kan vell også bare nevne at jeg har det veldig fint :Heartred utrolig trist å miste, selvfølgelig. Men! Jeg og kjæresten har kommet enda nærere hverandre, og det har vært litt «godt» å se at han også kan være sårbar. Vi er begge to motiverte for å bli fort gravide igjen, så nå venter vi bare på at kroppen min skal gjøre seg klar!

Hei kjære deg, jeg har ikke erfaringer etter SA, men MA. Da fikk jeg beskjed om å vente med sex til blødningene hadde stoppet helt. Hos meg tok det 6 uker før vi kunne hoppe i høyet igjen. Håper du kan prøve igjen så snart du føler deg klar, og lykke til :signs003:Heartred

Om tappen har lukket seg, skal det vel være trygt. Mener og ha lest at det er infeksjoner pga bakterer osv som kommer opp i livmoren man er redd for. :) Du kan evt forhøre deg med lege for å være sikker

Da vi mistet i sa fikk vi beskjed om at det var OK med sex igjen når blødningene hadde stoppet.
Lykke til i forsøket på ny spire. Husk å pleie hverandre litt ekstra :)

Vente til blødningene har stoppet helt opp, dette med tanke på infeksjonsfaren i livmora.

Back
Topp