Sniker meg inn ❤️

Orkidé30

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Sniker meg inn her i dag, da jeg fikk det svart på hvitt i går kveld 10 dpo ❤️ :woot::woot: Hadde MA i mai, prøvd i ett år. Starter ferie i dag lykkelig! ❤️ Termin helt i slutten av mars :)

Vedlegg

• C5E58AAD-FE28-400B-B265-FC9C38CCE4A5.jpeg
    C5E58AAD-FE28-400B-B265-FC9C38CCE4A5.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 29
Sniker meg inn her i dag, da jeg fikk det svart på hvitt i går kveld 10 dpo ❤️ :woot::woot: Hadde MA i mai, prøvd i ett år. Starter ferie i dag lykkelig! ❤️ Termin helt i slutten av mars :)

Gratulerer så mye ❤️ jeg syns alltid det er ekstra kjekt når de som har prøvd en stund lykkes! Så stas :) Og ikke minst etter å ha mistet.. Håper du klarer å nyte nå, og glede deg! Jeg har også termin helt i slutten av mars :) hadde en SA i juni, men føler meg bare heldig nå som ble gravid igjen raskt.

Velkommen og gratulerer! :Heartred jeg hadde også en MA i Mai, uke 7. Håper den sitter hele veien for deg :Heartred

Gratulerer så mye ❤️ jeg syns alltid det er ekstra kjekt når de som har prøvd en stund lykkes! Så stas :) Og ikke minst etter å ha mistet.. Håper du klarer å nyte nå, og glede deg! Jeg har også termin helt i slutten av mars :) hadde en SA i juni, men føler meg bare heldig nå som ble gravid igjen raskt.

Takk! Ja kommer til å være ca 11 uker når vi egentlig har time til utredning, så håper jeg kan avbestille den når det nermer seg :-)
Føler meg også heldig som ble raskt gravid igjen nå. Bare en mens imellom. ❤️ Krysser fingrene for at speilene våre holder helt til mål ❤️

Back
Topp