Sniker meg forsiktig inn

MilaS

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Det er litt med hjertet i halsen jeg melder meg inn i oktobergruppen. Jeg skulle egentlig være med i både Januar, Mai og Juli guppen hvor det gikk galt, men jeg håper virkelig oktobergruppen er den gruppen jeg blir værende i :) Vi gjorde IVF denne gangen for å optimalisere prosessen, og vi håper virkelig lille spire finner seg godt til rette inne i magehuset :) Testene mine ser iallefall fine og sterke ut til nå. Jeg gleder meg til å bli kjendt med dere :)

4BABEC0F-11FE-484A-A5F1-CCF3DAFF5EA5.jpeg DA8E254B-116D-4ECD-9A39-38A8438AE5BD.jpeg
 
Gratulerer så mye med spiren, kjære deg:smiley-bounce016:love017:talk017:hello2:love7 Vi var sammen i mai2021, så nå er det vår tur til å bli værende her i oktobergruppa:Heartred
 
Gratulerer!❤️ Kryssar fingrane og håpar det holder heile vegen ut for oss alle:)
 
Denne gangen blir du i gruppa til mål ♥️
 
Det er litt med hjertet i halsen jeg melder meg inn i oktobergruppen. Jeg skulle egentlig være med i både Januar, Mai og Juli guppen hvor det gikk galt, men jeg håper virkelig oktobergruppen er den gruppen jeg blir værende i :) Vi gjorde IVF denne gangen for å optimalisere prosessen, og vi håper virkelig lille spire finner seg godt til rette inne i magehuset :) Testene mine ser iallefall fine og sterke ut til nå. Jeg gleder meg til å bli kjendt med dere :)

Vis vedlegget 348144 Vis vedlegget 348145
Gratulerer så masse!:Heartpink Ble veldig glad for å se deg også her inne nå!:love2 (Jeg henger litt i oktobergruppa siden jeg har termin helt på grensa:))
 
Back
Topp