Sniker meg forsiktig inn hit....

LilleLull

Forelsket i forumet
....er gravid ca 4+2, termin ut fra terminkalkulator er ca 3.november, så kan like godt hende at jeg får oktober-baby...
Håper det går bra denne gangen, hadde en MA i november, så er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Men tvi tvi.
Har en gutt på 2,5 år, født 7 uker for tidlig pga hellp (svangerskapsforgiftning). Alt gikk fint og han har ingen preg.
Drømmer likevel om et noenlunde normalt svangerskap denne gangen :)
 
Gratulerer så masse :) Vi er så og si like langt på vei. Vi får krysse fingrene for at spirene våre klamrer seg fast :)
 
Gratulere så mye ;) håper spiren din sitter og;) jeg hadde MA. Desember..... Lykke til ;)
 
Gratulerer så mye! Lykke til!!
 
Gratulere 
 
Hei, og gratulerer så mye!! Hiver meg på her, jeg! 4+1, og foreløpig termin 5. november :):)
 
Kaster meg på her :)
Termin 3 november i følge kalkulatoren her :)

Gratulere til dere alle sammen, håper vi alle sitter med store smil om munnen 8-9 mnd fra nå <3
 
Takk alle sammen og lykke til :) men hva er det med dette laaaaaaange feltet nedenfor signaturen min? prøver å endre d på min side men får det ikke til...argh!
 
Gratulerer så masse!!!  Håper spiren klamrer seg fast hos oss alle!

(Angående det hvite feltet; Har du prøvd å trykke på backspace x antall ganger?) 
 
Gratulere så mye, angånde det hvite feltet, jeg tror det er noe galt med forumet, kontakt admin.
 
Gratulerer så masse:D Jeg har termin 7. og jeg hadde også en ma i november. Vi må bare prøve å slappe av og nyte hver en dag. Den lille er etterlengtet:)
 
Gratulerer så masse - håper alt går bra og at vi alle er med helt til november! :D
 
Back
Topp