Sniker med ut igjen

Ungmammatil2

Andre møte med forumet
Da sniker jeg meg ut igjen etter å vært på UL idag å fått vite jeg var 6 uker på vei, men fosteret er død :'( ingen hjertelyd.. Så har tydeligvis en MA :'( lykke til videre jenter!

Uff:( så trist å høre. Sender over en klem

ImageUploadedByBV Forum1467117088.949121.jpg
Det han har streket opp er blod ansamling som ikke er kommet ut.. Å det lille hullet er fosterplassen.. Var et mkte embryo uten hjerteslag <'3 ble målt til ca 6 uker.. Så blodprøve jeg tok i Mai skulle vært positiv, noe den ikke var

Ville tatt en ny ultralyd før ett eventuelt tiltak for å få det bort! Blør du så er det greit, men ville ikke stolt så bastant på det kun ut fra HCG?

Ville tatt en ny ultralyd før ett eventuelt tiltak for å få det bort! Blør du så er det greit, men ville ikke stolt så bastant på det kun ut fra HCG?
Han gikk ut fra ul idag.. Å det er kun den jeg har tatt.. Derfor syns jeg det er snålt han kunne sende med meg hjem de tablettene å si at her er det ingen liv så du må starta me dette... Jeg blør ikke..

De har sikkert peiling på hva de gjør altså, men jeg ville også ha ventet ei uke.. Kanskje er du noen få dager "bak skjema" og hjertet ikke har begynt å slå riktig enda??

Jeg var på ul 5+5. Da hørte jeg ikke hjerteslag. Uka etter hørte jeg.

Jeg hadde venta ei uke og tatt ny ul! Du kan være kortere på vei enn du tror. Hcg er forskjellig fra kvinne til kvinne, så selv om hcg sier 6 uker trenger ikke det stemme. Jeg har høy produksjon av hcg.

Huff sender en klem

Jeg hadde venta ei uke og tatt ny ul! Du kan være kortere på vei enn du tror. Hcg er forskjellig fra kvinne til kvinne, så selv om hcg sier 6 uker trenger ikke det stemme. Jeg har høy produksjon av hcg.
Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, derfor tok jeg tidlig ul..

Back
Topp