Ungmammatil2
Andre møte med forumet
Da sniker jeg meg ut igjen etter å vært på UL idag å fått vite jeg var 6 uker på vei, men fosteret er død :'( ingen hjertelyd.. Så har tydeligvis en MA :'( lykke til videre jenter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen virket veldig sikker.. ettersom jeg har hcg på 5000 skulle jeg vært 6 uker.. Men ingen hjerte som banketNei huff så trist ❤ var de helt sikre da?
Hmm... Kansje det var for tidlig å se hjerteaktivitet?Legen virket veldig sikker.. ettersom jeg har hcg på 5000 skulle jeg vært 6 uker.. Men ingen hjerte som banket
Er liksom det jeg er redd for også.. Trodde nå jeg kunne fått en ul til såfall neste uke VIST det ikke var begynt å blø til da...Hmm... Kansje det var for tidlig å se hjerteaktivitet?
Han gikk ut fra ul idag.. Å det er kun den jeg har tatt.. Derfor syns jeg det er snålt han kunne sende med meg hjem de tablettene å si at her er det ingen liv så du må starta me dette... Jeg blør ikke..Ville tatt en ny ultralyd før ett eventuelt tiltak for å få det bort! Blør du så er det greit, men ville ikke stolt så bastant på det kun ut fra HCG?
Han gikk ut fra ul idag.. Å det er kun den jeg har tatt.. Derfor syns jeg det er snålt han kunne sende med meg hjem de tablettene å si at her er det ingen liv så du må starta me dette... Jeg blør ikke.. Å har aldri blødd heller i dette svangerskapet
Ville krevd en ny ul neste uke!!Er liksom det jeg er redd for også.. Trodde nå jeg kunne fått en ul til såfall neste uke VIST det ikke var begynt å blø til da...
Huff det er så rart.Han gikk ut fra ul idag.. Å det er kun den jeg har tatt.. Derfor syns jeg det er snålt han kunne sende med meg hjem de tablettene å si at her er det ingen liv så du må starta me dette... Jeg blør ikke..
Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, derfor tok jeg tidlig ul..Jeg hadde venta ei uke og tatt ny ul! Du kan være kortere på vei enn du tror. Hcg er forskjellig fra kvinne til kvinne, så selv om hcg sier 6 uker trenger ikke det stemme. Jeg har høy produksjon av hcg.