sniker litt

en_til_på_vei?

Elsker forumet
heihei

gratulerer til alle dere som har fått positive tester forløbig er jeg litt sjalu på dere som endelig har fått positiv test[:D]

men nå håper jeg vi også har den muligheten igjen, at spira blir der i de 9mnd... har mistet 3ganger alt på under 1år ganske tragisk, men slikt er denne naturen[:(]

men derfor vil jeg bare snike inn å hilse på dere heldige jentene

krysser fingra for at spira holder seg i magen din i 9mnd

ja har i hvertfall et lite håp om det..

for er så mye kvalm, kvalmen kommer spesielt på ettermiddagen å i bølger hele veien.. men nå de siste dagen har jeg vært ekstrem kvalm...
kan for all del være det så lenge det er en spire som klorer seg fast i 9mnd.. eller vil jeg ha kvalmen bort[:@] hehe

men mannen merker jo det på humøret mitt.. så han kjenner igjen den sier han.. stakkar[:-] hehe

trøtt, sliten å masse masse sulten... tisser ekstremt på kvelden... med masse luft i magen:P uff.. unnskyld for at jeg sier det, men her kommer det ut luft begge veier...

nei, ikke funnet ut av grunnen til at vi har mistet[:(] er ufatterlig det å miste... har ikke ord...

Jeg krysser fingrene for dere begge, og sender litt av "klistret" jeg tydeligvis har i livmora mi, over til dere, og til de andre som desverre blør... Syns det er altfor mange, og så sykt trist....

trøsteklem

det gjør vi også[:D]

håper nurket klamra seg fast og blir hengane i 9 mnd.. [:D]

dette blir nr2 ja om det går slikt som vi håper...

krysser fingra for at spira holder seg der.. skjønner du blir fortvila å slikt.. husker jo selv hvordan det var.. så veit veldig godt hvordan du har det, men vil legge med en ting selv om det kansje ikke hjelper fult ut fordet veit jeg:S

men den blødningen trenger ikke være til at du mister spira.. for man kan få en liten blødning i svangersakpet så håpe det er grunnen...

tusen takk julia09 tar i mot med glede[:)] å tusen takk alle sammen..[;)]

nei, ikke noe problem å bli gravid, men er som du sier siljecathrin det er noe med det å klare å holde på den helt fram til termin[:(]

men denne gang skal det virkelig gå bra altså[:)] for husk på det nå har vi tatt i mot klister[;)] hehee
så nå er det vår oppgave å tenke positivt[:)]

*(er her om du vil prate)

ja. uff.. kjenner til det.,,..

er livredd for at dem kan ha gjort noe feil under ks snitte jeg hadde.. for det var et haste snitt[&o] men la oss håpe det er kun for at spira ikke har vært så sund...

å det egentlig ikke var vår tur..

når det er meninga så klarer spira seg utrolig fint i magen i 9mnd...[:)]

Back
Topp