Sniker litt..

Betty1234

Forelsket i forumet
Hei, jeg har nå tatt flere forskjellige tester, cb+ RFSU strimmel og noen billigtester fra wish. Alle testene jeg har tatt viser svak strek. Har ikke tatt noen nye tester siden fredag så planen min er og ta en ny test i dag og håpe på sterkere strek.

Jeg har ekstremt ømme pupper og stikkinger i eggstokk område som kommer og går når det vil. Men utifra når jeg mener eggløsningen min var så skal tr komme i dag mandag, selvom den godt kan være borte i noen mnd til:p

Legger ved bilde av noen av testene jeg har tatt, litt vanskelig og få tatt ordentlige bilder da de er svake men allikevel med farge. Eller er det bare jeg som ser strek fordi ønske er så stort? Si gjerne hva dere ser, så får jeg se hva neste test vil vise. Krysser alt jeg kan for at dette skal holde hele veien og at terminen min vil være 5 desember sånn ca:oops::D20190320_125843.jpg 20190322_224058.jpg 20190324_234145.jpg

Åpnet cb+ selvom jeg vet det ikke skal gjøres men var ihvertfall lettere og få tatt bilde av streken:p
 
Jeg skimter strek, krysser fingrene for at den blir sterkere ❤️
 
Jeg skimter strek, krysser fingrene for at den blir sterkere ❤️

Takk, det gjør jeg også:rolleyes: Håper virkelig den sitter denne gangen, hadde SA i oktober 18 og tiden etter var ganske tøff og vanskelig så får bare håpe på det beste:Heartbigred
 
Har du bilder? Hvor mange dpo er du?

Litt usikker men tror jeg hadde eggløsning rundt 11 mars. Men siden jeg har pcos så er syklusene mine uregelmessige.

Tok ikke bilde av siste testen, men man ser at den er blå. (Tok cb+) streken kom med en gang. Men føler bare at den ikke blir noe spesielt sterkere:sorry:

Men skal ta ny test i morgen tidlig så får vi se om testen slår sterkere ut:)
 
Våknet nå at jeg måtte tisse så da tok jeg like så godt testen nå:)

Ser streken bedre i virkeligheten enn på bilde, og streken kommer innen sekunder. Så jeg har jo et håp...Men så leste jeg at ved svake tester som ikke endrer seg kan det tyde på graviditet utenfor livmoro_O

Jeg forstår ihvertfall ingenting av disse testene:nailbiting::wtf:

:nailbiting:20190327_023533.jpg



20190327_021812.jpg Negative Image_f6dda94b-b57c-46db-b35a-b02ae6dfde07.jpg
 
Våknet nå at jeg måtte tisse så da tok jeg like så godt testen nå:)

Ser streken bedre i virkeligheten enn på bilde, og streken kommer innen sekunder. Så jeg har jo et håp...Men så leste jeg at ved svake tester som ikke endrer seg kan det tyde på graviditet utenfor livmoro_O

Jeg forstår ihvertfall ingenting av disse testene:nailbiting::wtf:

:nailbiting:Vis vedlegget 293231



Vis vedlegget 293229 Vis vedlegget 293230
Jeg skimter jo en strek, men de er også dessverre kjent at de kan få svak skyggestrek.
Eller det kan ha vært en kjemisk graviditet. Men så lenge mensen ikke er kommet er det jo et håp?!
 
Jeg skimter jo en strek, men de er også dessverre kjent at de kan få svak skyggestrek.
Eller det kan ha vært en kjemisk graviditet. Men så lenge mensen ikke er kommet er det jo et håp?!


Men når jeg får det på forskjellige merker av tester så tenker jeg at det ikke bare kan være skyggestreker. Strekene har også farge. Men tiden vil jo vise hva som skjer :p får bare krysse det som krysses kan og at jeg kan melde meg inn her:oops:
 
Back
Topp