Sniker litt..

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Sniker litt fra august. Jeg lurer på hvor mange her som har vært med fra start til slutt? :) synes det er så mange på vår termin måned som har mistet at jeg blir så bekymret. Så jeg trenger å høre at alt kan faktisk gå bra :p

Dette var mitt barn nr 2. Aldri mistet. Men var noen her som mistet i mai. Man ser mye mer av det inne på ett forum. Er ganske mange inne på hvert forum. Er ikke 100% sikker på hvor mange som er her inne, men det er ganske mange. Og er mange som ikke er medlem av noe forum. Men syntes selv det var ganske skremmende denne gangen. Ble ikke medlem før ganske sent i forrige svangerskap.

Dette var mitt barn nr 2. Aldri mistet. Men var noen her som mistet i mai. Man ser mye mer av det inne på ett forum. Er ganske mange inne på hvert forum. Er ikke 100% sikker på hvor mange som er her inne, men det er ganske mange. Og er mange som ikke er medlem av noe forum. Men syntes selv det var ganske skremmende denne gangen. Ble ikke medlem før ganske sent i forrige svangerskap.

Så bra å høre at du ikke har mistet. Og som du sier så er det jo sant. Finnes jo utrolig mange som ikke er inne på sånne forum sider som dette i det hele tatt også. Så jeg burde vel bare puste ut og slappe av:)

Det er vondt, men å miste, er naturens og kroppens måte og ordne opp når ting er galt ofte. Selv mistet 2 ganger i 2007 og 2008 og nå med 3 friske barn er jeg jo "glad" for at kroppen vår er laget så fantastisk.

Ikke beskymre deg så mye, det går nok bra :)

Hei :) Jeg har vært gravid 2 ganger. Og har 2 friske, flotte barn ❤️❤️
Ikke bekymre deg. Nyyt graviditeten :)

Dette var fjerde gang jeg var gravid, og mitt tredje barn

Noen mister, men de fleste får barn

Back
Topp