Sniker litt.

*mamma07og09*

Glad i forumet
Jeg driver og sniker litt inne på april forumet, og kjenner jeg virkelig gleder meg til det er vi som skal skrive vår fødehistorie, fortelle at vi tror det er noe på gang, vise bilde av nurkene osv.. :Heartred Føles som en evighet til, men vet at det går nok fort bare vi kommer over 12 uker og beveger oss mot sommer :)

Gleder meg selv! Dette blir jo andre gangen for meg, men er like spennende ;) håper bare fødselen kommer i gang av seg selv denne gangen! Måtte settes i gang sist! :) kommer til å gå så sykt fort;)

Gleder meg selv jeg :) blir fantastisk å dele denne spennende og fine tiden frem mot fødsel og tiden etterpå med dere :)

Angrer sånn på at jeg ikke var med på noe forum de 2 andre gangene! ♡ det kommer til og gå så utrolig fort. Husker omtrent ingenting fra sist gang. Da tiden bare rant fra meg. Nå har jeg 2! Som er der hele tiden, plutselig er det jul med et lite nøste igjen:)

Hehe, jeg gleder meg også til vi kommer dit. Jeg var med i aprilmammaene fra starten av og skulle hatt termin i morgen, men så ble det jo ikke sånn. Så nå håper jeg på novemberbaby isteden...:)

Gleder meg masse jeg også ☺ Husker følelsen da jeg kunne skrive det sist at endelig var det min tur ☺ Da hadde flere babyer kommet allerede, var så klekkesjuk jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle snu meg :-P

Jeg sniker også der litt :) siden jeg faktisk var der for noen måneder siden selv! :D kjenner jeg gleder meg innimellom :) selv når jeg er bekymret likson!

Gleder meg sånn! :Heartred Er nesten litt glad for at jeg skal være gravid om sommeren, synes alltid den går så fort og så får jeg så mye annet å tenke på, og når den er over er det jo ikke så lenge igjen! :)

Back
Topp