Sniker litt på Mai :)

Kaktus_86

Elsker forumet
Hei hei!

Jeg har termin 3.Juni og har til nå holdt meg på Juni-forumet. Men begynner å føle mer og mer at dette kan bli et Mai-barn, så tenkte derfor å se litt hva damene her inne snakker om. Håper det er greit at jeg snoker litt :) 

Kort sagt om meg: 25 år, bor i Trondheim med samboer, dette er vår første (som blir en gutt), studerer grunnskolelærer og jobber deltid i butikk ved siden av (men er 100% sykemeldt pga bekken/rygg og kynnere). 

Ønsker dere en flott fredag videre!!
 
så koselig å hilse på deg :) 

velkommen 
 


LadyOnHeels skrev:
så koselig å hilse på deg :) 

velkommen 


 
Hei og velkommen til oss :)
 
Hei på deg :)
 
Hei kaktus_86 emoticon
Jeg tenker det samme som deg... Har jo også termin 3.juni, men vet jo ikke om den kanskje kommer tidligere  Blir spennende og se!
 
Så koselig! Velkommen 
 


2 Stjerner skrev:
Hei kaktus_86 emoticon
Jeg tenker det samme som deg... Har jo også termin 3.juni, men vet jo ikke om den kanskje kommer tidligere  Blir spennende og se!

Ja det blir veldig spennende :) Gleder meg til damene på forumene begynner å nærme seg termindato. Blir så koselig å høre alle historiene og erfaringene. Jeg håper at lillegutt holder seg inne til noen dager over termin pga eksamener, men har på følelsen av at han kommer til å komme litt før. Vet ikke hvorfor ;) 
 
Back
Topp