Sniker litt i juli ...

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Hei!

Stikker nesa inn og sniker litt hos dere jeg, hvis det er greit?

Jeg har pt to terminer å forholde meg til, mens jeg venter på OUL 7. mars, nemlig 2. og 8. august, men jeg kan fort ende opp med å få julibarn. Jeg har et julibarn fra før, der jeg også først hadde antatt termin 2. august før den ble flyttet frem og jeg fødte på ny termin siste uken i juli. Jeg håper i det lengste å unngå akkurat den datoen, men det er jo nett i månedsskiftet uansett. Faktisk har jeg hatt termin i et månedsskifte alle tre svangerskapene, og således en fot i hver leire. Så da tenkte jeg at jeg kunne snuse litt rundt her også, ikke bare i august. :oops:

Dette er altså min tredje graviditet. Veldig uplanlagt og en skikkelig attpåklatt blir det (samme barnefar), men håper å snart klare forstå at jeg faktisk er gravid igjen i det minste, for det føles nemlig fortsatt litt uvirkelig. :p

Velkommen hit :)
Sniker litt på august jeg, har termin 27.juli (men forrige ble satt i gang 3 uker før termin) så litt usikker på hvilken gruppe jeg burde henge i, kan fort bli både juni, juli eller august...

Last edited:
Jeg snoker litt i august... termin i slutten av juli, får se på oul neste fredag:) Men skal ha planlagt ks så det blir et julibarn. Tredje her også med samme barnefar :)

Takk for det dere! :happy:

Back
Topp