sniker ipåvente

Havfrua

Flørter med forumet
er 4+1,2,3,4dager og håper at nr 3 vil bo i hula si.
tok en test idag men den var negativ men er en eller to dager påovertid
har 2 jenter 2002 og 2010 mod
det er ikke så mange mnd siden jeg mistet i dusjen men vi krysser alt og satser at jeg ikke må våkne i morgen med blødninger

Hei jenter i dag er jeg 4+2 kjøpt test på kiwi er ærfaring av at disse testene er ikke 100% på min kropp egentlig da mini var i hula i 2009 men måtte til legen for og ta en test. Hvor mange dager kan d gå før positiv test?
Hadde egentlig bare neg på eggløsningstest i det sistejeg vet ikke men somsakt skulle ha mensen 16 men kan d være at feb har mindre dager? For noen ganger så bytter jeg syklus i febrar hver eller andre år

Sånn at jeg forstår det riktig, tr er forsinket men du har ikke testet positiv enda? Og dere har «prøvd»? :)
Jeg har av og til varierende lengde på syklus. Fra 29-33 dager. Var jo sikker på at jeg hadde en sånn lang syklus forrige måned og ventet tålmodig på tr, men den kom aldri og jaggu var jeg gravid!:rolleyes:
Vet du når du hadde EL?

Sånn at jeg forstår det riktig, tr er forsinket men du har ikke testet positiv enda? Og dere har «prøvd»? :)
Jeg har av og til varierende lengde på syklus. Fra 29-33 dager. Var jo sikker på at jeg hadde en sånn lang syklus forrige måned og ventet tålmodig på tr, men den kom aldri og jaggu var jeg gravid!:rolleyes:
Vet du når du hadde EL?

hei mensen min er på klokkeslett og dato nå er jeg 4+2 etter app siste mens var 21 januar. El vet jeg ikke for noen ganger så får jeg pos andre ganger neg så egentlig gitt opp disse eggløsnings testene. Og heller «tviger»gubben i sengnei da jo da nei da. Men vi prøver men er kos og luske inn her i et håp at denne seine mensen blir sein i 8mnd til liksom. Men hva kan jeg gjøre kidsa er 20 og 12 fra førså heller krysse fingere mAn er joh redd og gå på dosjøl om symtomer er der 16 skulle jeg ha mensen da ble et rart svar

Skjønner :) da får du bare fortsette å teste etter to streker :) blir spennende å se da!

Du kan jo få kjøpt ekstra sensitive tester på apoteket. Tenker at om en sånn test skulle være negativ nå som du er på overtid så ville jeg tolket det for det den viser, dessverre.

Back
Topp