Sniker fra "vi som prøver"

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Noen her som hadde festeblødning og som vil fortelle litt om det?
Hvilken CD eller dager til IKM, mengde og varighet?
 
Noen her som hadde festeblødning og som vil fortelle litt om det?
Hvilken CD eller dager til IKM, mengde og varighet?

Hadde det denne gangen og med forrige :) Var på dag 8 og dag 6 etter eggløsningen. Første gangen hadde jeg sen eggløsning, så da trodde jeg det var mensen (og at jeg hadde bommet på utregning av eggløsningstidspunkt). Denne gangen var det mindre blødning og jeg skjønte hva det var. Første gangen var det som en mensen omtrent (blør lite til vanlig). Denne gangen var det mindre, type blodtilblandet.
 
Hadde festenlødning med første. Husker ikke hvilken dag dpo, men det var mye mørkt blod. Som mensen, bare for tidlig og varte bare 1 dag. Var ikke i tvil om hva det var for jeg visste når EL var. Har ikke hatt festeblødning nå eller med nr 2 :)
 
Hadde positiv CB eggløsningstest på lørdag, festeblødning onsdagen uken etter igjen (11 dager ca da), ble skikkelig skuffet for trodde det var mensen ! (28 dager etter forrige men syklusene mine er stort sett rundt 30 dager). Men det gav seg og 2 dager etter var testen positiv!
 
Dette gir meg håp altså!
Men hadde dere murringer? Minner ikke om mens smerter heller, men noe foregår der nede - spent på om det tar seg opp til imorgen eller om det gir seg[emoji51]

Takk for svar[emoji173]
 
Back
Topp