Sniker fra Mars..

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Jeg har forstått det slik at når man er flergangsfødende så fester ikke nødvendigvis hodet seg før fødsel har startet.

Jeg er 2.gangsfødende og fikk i dag beskjed om at hodet nesten var festet. Er i uke 35.

Var det noen av dere her inne som var flergangsfødende hvor hodet festet seg så tidlig? Isåfall - fødte dere? Før, ved eller over termin?

Det vil jeg også vite :p

Er omvendt, hodet kan feste seg tidlig på nr 1, men kanskje ikke før fødsel på nr to. Var slik med meg, nesten, nr 1 festa seg uke 32, nr to i uke 37/38.

Er omvendt, hodet kan feste seg tidlig på nr 1, men kanskje ikke før fødsel på nr to. Var slik med meg, nesten, nr 1 festa seg uke 32, nr to i uke 37/38.

Ja, er akkurat det jeg har skrevet.. :) Men ser at jeg kanskje har formulert meg dårlig :p

Festet seg tidlig, rundt uke 30 tror jeg(hvis ikke tidligere). Jeg fødte 37+3. Er mitt tredje barn

Andremann festet seg også veldig tidlig, men de måtte ta vannet mitt i uke 38+6 for at fødselen skulle starte(hadde 4 cm åpning da)

Festet seg tidlig, rundt uke 30 tror jeg(hvis ikke tidligere). Jeg fødte 37+3. Er mitt tredje barn

Andremann festet seg også veldig tidlig, men de måtte ta vannet mitt i uke 38+6 for at fødselen skulle starte(hadde 4 cm åpning da)

Fødte du førstemann før termin også?

Jeg er også andregangsfødende og har termin i dag faktisk :-) Var på kontroll i dag hvor legen sa at hodet var så og si festet, kun litt bevegelse i det. Før det har det vært så og si festet, men med litt mer bevegelse. Dette var og pga at når en har født før, så er bekkenet videre, derfor vil ikke hodet feste seg like fast som første gangen.

Tredjegangsfødende her. Fødte 6 dager etter termin, hodet festet fra uke 35 tror jeg det var.. :-)
Så, har nok ikke så mye å si :-)

Back
Topp