Sniker fra august, da lille prinsen kom før tida

Bkno1653182

Andre møte med forumet
24 juli kom lille, 14 daga før tida Han lå i seteleie og blei derfor setefødsel. Blei mye ekstra styr med undersøkelse, overvåkning av baby, røntgen, ultralyd. På slutten av fødselen kom det ikke flere press rie, og han bynte å puste dårlig. Han kom ut, men va veldig smertefullt. Blei ikke tid til å sette epidural heller. Det va egentlig standar prosedyre. Han pusta ikke når han kom, men det gikk heldigvis bra! Aldri vært så glad for å høre skrik i hele mitt liv! Flere her som hadde setefødsel?
Nån som vet om det enda skal kjennes så ondt nedentil? Kjennes ut som æ e mørbanka og gjør ondt å nyse/hoste. Kjennes ut som nåkka skal sprenges der nede til tider. E mer ondt no enn det va etter fødselen. Nån som har det likens?
 
Gratulerer :happy: har ikke erfaring selv med setefødsel. Men vil tro det er ekstra påkjenning og jeg har de to forrige fødslene vært rimelig mørbanket "down under" så vil tro du vil merke det godt litt til. Men er bare å ta en tlf til jordmor vil jeg tro om du er usikker.
 
Sniker fra sept. Gratulerer!
Ville bare si at jeg hadde veeeldig vondt nedentil etter min første fødsel, vondt å sitte bl.a. Trodde det var normalt, men etter 14-dager/tre uker ble det ikke bedre, dro til legen. Hadde placenta-rester, så måtte til utskraping. Kan være greit å sjekke, for kunne ikke falt meg inn at problemet kom fra inni meg, kjentes bare sykt ømt ut nedentil
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye<3 ikke hatt setefødsel selv men har vært mørbanket nok etter vanlig fødsel så synes ikke det høres rart ut. Men bekymrer du deg, ta kontakt med noen:)
 
Back
Topp