Sniker forsiktig inn hit igjen:)

*Newbeginning*

Elsker forumet
Etter forrige runde som tydeligvis var en skyggestrek, kan jeg nå komme tilbake igjen med positive tester:)
Er litt nervøs enda, men ser veldig lovende ut:)
Legger med bildene av testene fra i får og i dag:)

11a1415808378ccf0802630b89d56392.jpg
 
Nei så moro! Har det vært litt kluss med syklusen, da? Det er vel ikke mer enn en uke eller to siden du hadde de skyggestrekene? (Jeg har sett et par stykker som skrev her inne at de fikk svakt utslag på g-test ved eggløsning, faktisk, så kanskje det var det som skjedde med deg?)
 
Nei så moro! Har det vært litt kluss med syklusen, da? Det er vel ikke mer enn en uke eller to siden du hadde de skyggestrekene? (Jeg har sett et par stykker som skrev her inne at de fikk svakt utslag på g-test ved eggløsning, faktisk, så kanskje det var det som skjedde med deg?)

Jeg tror det var det som skjedde meg også:)
Jeg testa svakt positiv på g test lørdag 18 feb, og testa positiv på el test mandag 20, så da trodde jeg at jeg var gravid..
Men så var brått alle tester negative tirsdag 21, så da trodde jeg det var feil og havna i kjellern..
Så var flaks at vi fikk lagt inn aksjer den 20ende, for jeg var ikke i humør til noenting etter at jeg havna i kjellern[emoji12]
Men da var det visst eggløsning og vips positive tester nå[emoji5]
 
Back
Topp