Sniker du på andre forum??

CLJ

Glad i forumet
Jeg ser det er mange som sniker inne hos oss, koselig det[:)] Sniker dere inne på andre forum også?

Jeg kommer ikke på det en gang, merker jeg har mer enn nok med å komme meg gjennom alle innleggene i juni.. Har kikket en og annen gang om noen kommenterer noe ang de andre forumene, men ellers ingenting.

Tja.. Sniker og sniker..

Er både her og på juli.. Begynte på juli utifra mens-termin, og kom inn her pga ul-termin..
Men er ganske sikker på at lillebror kommer i juli :)

Jeg er ening med deg CLJ[:D] Rekker ikke å snike jeg. hehe... jobber 100% også ennå, så har nok med Juni-forumet. Men liker meg her inne, så trenger ikke de andre jeg [:D][:D][:D][:D]

tilhører januar09, februar09, her, og så sniker jeg litt på juli siden jeg har UL termin 6 juli[:)] er på generell, slankeforum, og hobbyforumet også[8D]

busy sofasliter[;)]

jeg er litt på feb 09 siden snuppa er født da. men ikke like mye som jeg vaar.. er litt rolig der inne he he[;)] ellerss følger jeg alltid litt med på forumet i den mnd vi er i for jeg synes det er såååå spennende å lese ang fødsler og sladder ang det [:D][:D][:D] også se bilder av de nydelige små [:D][:D]

er litt på april09 siden jeg hadde termin der med snuppa, men hu ble født 27.mars men ville ikke skifte forum av den grunn.. Ellers sniker jeg litt på mars 2009 og mai 2010 også er jeg innom her litt da..
Er mest her og på april 09 forumet..

"tilhører" januar 09.. og sjekker av og til de nyfødte når jeg kjeder meg [:)]

Juni og Juli her[:)] Men det hender jeg popper innom de som har termin før oss også, for å kikke litt - er så herlig å se de søte små som kommer også[:D]

Jeg sniker over alt jeg [:D]

Jeg er på desember 08, i tillegg til her!
Ellers sniker jeg bare litt rundt over alt på forumet om jeg kjeder meg veldig og det er lite liv rundt om.

Back
Topp