Snikende bekkenplager

Shauri

Forumet er livet
VIP
Nå begynner jeg å merke at jeg har litt plager med bekkenet. I forrige svangerskap startet det allerede i uke 6, og var mye verre enn det jeg har nå, så jeg er glad for at det har holdt seg unna til nå - men hadde jo håpet jeg ville slippe unna i første trimester denne gangen. Sannsynlgvis blir det nok uansett bedre i andre trimester, og det er jo ikke så lenge til.

huff, her også...
var til legen i går og han skrev ut en såkalt avventende sykmelding. var så og snakket med sjefen, som mente ytterligere tilrettelegging ikke er mulig, ettersom jeg allerede slipper å jobbe netter, og hovedsaklig har kassen (jobber på bensinstasjon) OG har tilgang til krakk.

men hva hjelper det vel å ha tilgang til den FOR***** krakken når der aldri er tid til å sitte på den, og at jeg skal ha mulighet til hyppige pauser er BULL, for det er viktigere at de som fortsatt røyker får gå ut enn at jeg får ta meg 5 minutter!!

så ja, jeg blir nok sykmeldt innen de to ukene som legen ga for tilrettelegging nå, det her funker jo ikke

GOD BEDRING TIL OSS!!

Sist starta det i uke 13 he..eller litt før, men var i uke 13 jeg fikk henvisning fra legen til fysio..  har begynt å få litt plager nå men er litt usikker på om det er bare er kroppen som er litt skrall siden jeg har ligget i en mnd.. merker vel hvordan ting funker bedre når jeg er mer oppegående.

God bedring til dere - håper ikke plagene blir for ille :)

Uff, føler med deg!! Begynt jeg og denne uken. Forrige gang begynte det ikke før uke 15... Så på mandag må jeg nok begynne med tilrettelegging på jobben...

Her kommer plagene sakte men sikkert.. Stivner helt til i ryggen om jeg sitter mer enn i 15 minutter, og er helt jævlig å reise seg opp og ikke minst gå.
Har så vidt begynt å tilrettelagt ting på jobb selv, løfter ikke så mye, går ikke så mye, Sitter litt, men ikkje altfor mye der heller.
Vanskelig å finne balansegangen. 
Spørs om det bli bassengtrening etterhvert ja.
Sist kom bekkenplagene mine for fullt noen timer før gullet var født..
Kunne liksom ikke bare la være..

Back
Topp