Snicks og snacks

Samme her! Har mest lyst på sjokomelk i stedet, men er jo ikke så sunt :laughing002
Den melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Skulle til å tipse om den selv. Også er den ikke like tung som mange av de andre!

Iskaffe er jo ikke sunt det heller, men blir begrensa mtp koffeinet da

Skulle til å tipse om den selv. Også er den ikke like tung som mange av de andre!

Iskaffe er jo ikke sunt det heller, men blir begrensa mtp koffeinet da
Kjøpte den inn i dag :D tenkte den var ok å servere litt av til toåringen også.

Litt iskaffe nå og da tenker jeg ikke er det verste, og særlig når man ikke har lyst på vanlig kaffe!

Den melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Denne hadde jeg craving på med førstemann! Omtrent det eneste jeg hadde en sånn spesiell lyst på. Ikke det verste akkurat :hilarious: Denne gangen er det mer salt jeg har lyst på. Men synes den er veldig god fortsatt!

Isbitmaskin er forresten den beste invisteringa jeg har gjort noen gang!
Fikk også en sånn forferdelig stygg thermo-tumbler av mamma for en stund siden, men den holder vann kaldt et helt døgn.
Tips, nå når det skrives om at det skal bli en veldig varm sommer :cool14

Isbitmaskin er forresten den beste invisteringa jeg har gjort noen gang!
Fikk også en sånn forferdelig stygg thermo-tumbler av mamma for en stund siden, men den holder vann kaldt et helt døgn.
Tips, nå når det skrives om at det skal bli en veldig varm sommer :cool14
Hørt at sånne bråker masse , har du på et annet rom ? Vi har masse isbrett alltid klare i fryseren, funker det å . Hehe

Hørt at sånne bråker masse , har du på et annet rom ? Vi har masse isbrett alltid klare i fryseren, funker det å .
Suser en del mens den lager. Når den har laget opp en del stopper den. Blir vandt med lyden, men planlegger når vi setter den på ja :p
Jeg er så dårlig på å huske å lage opp til fryseren. Men der funker absolutt:D

Back
Topp