Den har jeg faktisk prøvd, og ja, helt sant, den må vel gå an å drikke daglig! Takk for påminnelse om at den finnesDen melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg faktisk prøvd, og ja, helt sant, den må vel gå an å drikke daglig! Takk for påminnelse om at den finnesDen melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Samme her! Har mest lyst på sjokomelk i stedet, men er jo ikke så sunt![]()
Skulle til å tipse om den selv. Også er den ikke like tung som mange av de andre!Den melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Kjøpte den inn i dagSkulle til å tipse om den selv. Også er den ikke like tung som mange av de andre!
Iskaffe er jo ikke sunt det heller, men blir begrensa mtp koffeinet da
Denne hadde jeg craving på med førstemann! Omtrent det eneste jeg hadde en sånn spesiell lyst på. Ikke det verste akkuratDen melka til Tine med sjokoladesmak, som ikke er sjokomelk er jo ikke så gal vel ? Kanskje den er god nok for suget ?
Denne gangen er det mer salt jeg har lyst på. Men synes den er veldig god fortsatt!
Hørt at sånne bråker masse , har du på et annet rom ? Vi har masse isbrett alltid klare i fryseren, funker det å . HeheIsbitmaskin er forresten den beste invisteringa jeg har gjort noen gang!
Fikk også en sånn forferdelig stygg thermo-tumbler av mamma for en stund siden, men den holder vann kaldt et helt døgn.
Tips, nå når det skrives om at det skal bli en veldig varm sommer![]()
Suser en del mens den lager. Når den har laget opp en del stopper den. Blir vandt med lyden, men planlegger når vi setter den på jaHørt at sånne bråker masse , har du på et annet rom ? Vi har masse isbrett alltid klare i fryseren, funker det å .