Snev av panikk :o

Aina052015

Blir kjent med forumet
Er uke 29 i dag, og merker at jeg begynner å få en smule panikk.. Jeg liker å ha ting veldig planlagt og forutsigbart, men nå er det en ting jeg overhodet ikke har kontroll over. :o

Verste frykten min er at forloveden er på jobb (han kjører langtransport Oslo-Stavanger) når jeg skal føde..
Er også mye annet rart som surrer og gnager oppi toppen for tiden, for jeg føler at jeg ikke får forberedt meg godt nok uansett :p

Gleder meg til fødsel vell overstått, for og si det sånn :p

Lov å ha litt panikk av og til! :)

Jeg bekymrer meg for tidligere styrtfødsel, og om vi nå rekker å få barnevakt til de to andre, før vi må haste til føden. Vil ikke føde i bilen!
Evt må jeg føde alene, om barnevakten ikke rekker fram.

Jeg er også 29 uker idag! :-)
Med første fødte jeg i uke 37, rask fødsel, men med nummer to fødte jeg dagen før termin. Styrtfødsel.

Lov å ha litt panikk av og til! :)

Jeg bekymrer meg for tidligere styrtfødsel, og om vi nå rekker å få barnevakt til de to andre, før vi må haste til føden. Vil ikke føde i bilen!
Evt må jeg føde alene, om barnevakten ikke rekker fram.

Jeg er også 29 uker idag! :-)
Med første fødte jeg i uke 37, rask fødsel, men med nummer to fødte jeg dagen før termin. Styrtfødsel.
Da har du og jeg det likt :p Livredd for å ikke rekke frem, og om barnevakten rekker frem i tide :p

Storebror kom 5 dager på overtid, styrtfødsel.

Jeg kommer til å være på vakt hele tiden i slutten tenker jeg! Så blir spennende å se hvordan dette ender. Hehe.

Da har du og jeg det likt :p Livredd for å ikke rekke frem, og om barnevakten rekker frem i tide :p

Storebror kom 5 dager på overtid, styrtfødsel.

Jeg kommer til å være på vakt hele tiden i slutten tenker jeg! Så blir spennende å se hvordan dette ender. Hehe.
Godt det er flere! :)

Ja, er det noe jeg bekymrer meg for, så er det dette! Barnevakt bor 15-20 min unna med bil, og har ikke lappen, så om vi må hente vil det gå nesten en time bare for å få barnevakten hjem, eller levere barna der... Om barnevakten tar bussen vil det også gå nærmere en time, pga bussbytte.

Mine har kommet før termin, og siden nummer tre "er en luring" vet man jo aldri!

Håper nesten jeg føder på dagen, når barna er i barnehage og skole. Men begge de to ble jo født på kveld, natt...

Hvordan skal dere gjøre det?

Er uke 29 i dag, og merker at jeg begynner å få en smule panikk.. Jeg liker å ha ting veldig planlagt og forutsigbart, men nå er det en ting jeg overhodet ikke har kontroll over. :eek:

Verste frykten min er at forloveden er på jobb (han kjører langtransport Oslo-Stavanger) når jeg skal føde..
Er også mye annet rart som surrer og gnager oppi toppen for tiden, for jeg føler at jeg ikke får forberedt meg godt nok uansett :p

Gleder meg til fødsel vell overstått, for og si det sånn :p

Skjønner hva du mener! Mannen min kjører langtransport han og, og har aldri noen faste ruter så vet bare fra dag til dag omtrent hvor han skal/er. Så det blir jo et lite ekstra stressmoment kjenner jeg!

Godt det er flere! :)

Ja, er det noe jeg bekymrer meg for, så er det dette! Barnevakt bor 15-20 min unna med bil, og har ikke lappen, så om vi må hente vil det gå nesten en time bare for å få barnevakten hjem, eller levere barna der... Om barnevakten tar bussen vil det også gå nærmere en time, pga bussbytte.

Mine har kommet før termin, og siden nummer tre "er en luring" vet man jo aldri!

Håper nesten jeg føder på dagen, når barna er i barnehage og skole. Men begge de to ble jo født på kveld, natt...

Hvordan skal dere gjøre det?
Mine foreldre skal være barnevakt og de bor heldigvis bare 5 min borte. Og sykehuset er en 15 min kjøretur fra hvor vi bor. Så håper det skal gå greit, hvis ikke får vi høre med naboen :p

Dette er heldigvis nr 1, så slipper enda et stressmoment med barnevakt :o

Er bare så mye å tenke på, hva pakker man f.eks med seg når man skal på sykehuset?

Pleier jordmødrene å være gniene på å gi smertestillende? Har lav smerteterskel, så hvis jeg har vondt, vil jeg ha lindring i form av et eller annet..

Fikk inn stellebord her i går, så er det bare å montere alt, så er det så og si klart for klumpen her, men tror ikke jeg klarer å bli helt klar mentalt. :p

Back
Topp