Snekkerbukse.....

x1xcecilie76

Andre møte med forumet
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en snekkerbukse i mamma str.... lett å lett men finner ikke

lurer jeg også på..men den må se litt"kul" ut[;)]

ja helt enig.. før hadde de alltid det på hm men ikke nå lenger, fant en på noa noa men det er jo ikke en mammabukse så da passer vel ikke den akkurat lenge

Jeg har tatt vare på snekkerbuksen fra da jeg var gravid med jenta mi, og den ble kjøpt på mammaavd på lindex. Var kjempefornøyd med den. Smal i fasongen og den holdt fasongen når jeg gikk med den. Verste jeg vet er bukser som blir kjempevide når man går med de...
Buksen ble forresten kjøpt på denne tiden i 2006, så det er en stund siden....

Lindex har i alle fall ikke mamma klær nå lenger... Følger med på denne, hadde vært digg med snekkerbukse!

ORIGINAL: Krander

Lindex har i alle fall ikke mamma klær nå lenger... Følger med på denne, hadde vært digg med snekkerbukse!

Helt enig. Hold denne oppe på listen. [;)]

ORIGINAL: Krander

Kor kjipt at de har sluttet med mammaklær da.... Det er jo ikke akkuratt så mange butikker som selger mammaklær!

Sett gjennom linkene til mammaklær på våre viktigste tråder? mener å ha sett noen der[:)]

Back
Topp