Snekkerbukse for Gravide??

Jannike1

Glad i forumet
Noen som veit om det går ann å få kjøpt det noen plasser?
Eller noen som vil selge sin?

jeg har en! Er i str 34, fra Lindex. Kjempe fin! Den er stram på rumpen og lårene(slimfit type) men den går litt ut nederst. Elsket å bruke den! regulerbar i siden med knapper, så den "vokser" med magen.

jeg trenger nok min snart igjen[8D]
elsket den noen mnd i svangerskapet, men så fikk jeg så masse vann i kroppen og låra mine este ut[:D] så jeg fikk den ikke på meg de to siste mnd[:D]

Tror jeg kjøpte min i hm sin mammaavdeling, vet ikke om de har de lengre, er en stund siden jeg kjøpte den. Men den var utrolig god å bruke

ORIGINAL: Jannike1

Noen som veit om det går ann å få kjøpt det noen plasser?
Eller noen som vil selge sin?

jeg letet i hele 9mnd!!!!! og jeg fant aldri :( :(

Hei..Trur den blir for liten til meg..Bruker str 38 i kler.Str M i kler. Men vist det er andre som vil selge snikkerbukse så er eg villig til og kjøpe ei..

*Dytt*

Hei..Trur den blir for liten til meg..Bruker str 38 i kler.Str M i kler. Men vist det er andre som vil selge snikkerbukse så er eg villig til og kjøpe ei..

Skal sjekke hvilken str min er jeg, men må ta det senere i dag, har ikke sjans og komme meg inn i kottet nett nå[;)]

Ååååååå tusen millioner Takk..
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Skal sjekke hvilken str min er jeg, men må ta det senere i dag, har ikke sjans og komme meg inn i kottet nett nå[;)]

*Dytt*

*Dytt*

Eg har så lyst på en snekkerbukse for gravide, så det hadde vert så kjekt og kunne fått hjelp, om det er noen der ute som har tid..

Fins det folk som fortsatt bruker det?? [:'(]

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Tror jeg kjøpte min i hm sin mammaavdeling, vet ikke om de har de lengre, er en stund siden jeg kjøpte den. Men den var utrolig god å bruke

Jeg og. Måtte land og strand for å få tak i den da jeg gikk med Trym [8D][:D] Var utsolgt over alt nesten

ORIGINAL: Sicily

Sorry for at jeg kupper tråden nå [;)]

Er du så perfekt at du alltid må kommentere andres valg [:'(]? 

ORIGINAL: *Flatula*

ORIGINAL: Sicily

Sorry for at jeg kupper tråden nå [;)]

Er du så perfekt at du alltid må kommentere andres valg [:'(]? 

[8|][8|]

Fins mange forskjellige typer mennesker gitt!![:'(][>:]

Ja tenk at det finnes folk som bruker det endog..Er veldig behaglig å gå med snekkerbukse når ein er gravid..Men den eg hadde før har eg desverre vokst ut av,så ei veninne av meg har fått den..Sååå tenk det det..

Jeg kjøpte min her på bv jeg, elsker snekkerbuksa mi[:D]
Vil ikke selge min, for leita så lenge før jeg fikk tak i den så skal jeg tviholde på den til jeg absolutt er ferdig med barn[8D]

Prøvde å google, men ble ikke klok.. vet ikke hva det heter på engelsk heller.. [&:]

Back
Topp