Snekker Eirik

snuppa80

Forumet er livet
Skulle liksom ha lagt Eirik jeg... Men han legger gulv for harde livet her nå[:D] Han hjelper pappa og bestefar, og synes det er sååå gøy! Sager og banker, løper med verktøy og gir instrukser[8D]

Stua står på hodet, ser værre ut enn da vi tok kjøkkenet... Men snart får vi ny sofa, og da er vi FERDIIIIIIG[:D][:D][:D]

Vi blir nesten ferdig i kveld, mangler visst litt gulv[:-] Men i løpet av to uker er vi ferdige, og da skal jeg komme med de bildene jeg har lovet lenge[;)]

Jeg spurte forresten Eirik om vi ikke skulle gå på badet nå, og svaret var - lettere oppgitt: "Men jeg må jo bli ferdig med detta først!!![>:]"[:D]

Får håpe han snart blir ferdig da, så han får lagt seg![:D]

Kjedelig med oppussing mens det står på ja, men det blir sikkert fint! Gleder meg til bilde.[;)]

ORIGINAL: Snuppe*mor

[:D][:D]

Gleder meg til bilde[:)] Kan ikke huske at vi har fått se bilder av det ferdige kjøkkenet heller jeg...[8|]

Trur ikke jeg har vist det fram serru[;)] Blir liksom ikke ferdig før ALT er på plass, og jeg liker ikke vise fram det som er halvveis[;)]

så flink!!!!![:D]

han elsker og være med å jobbe her og. i sommer snekra og skrudde (m drill) han no vakkert som nesten burde kalles kunst.. en blanding a div planker lister og biter a parket[8D]

Hehe, flink han er da[:D][:D]
Er jo artig å få vere med å jobbe[;)]
Blir godt når stua blir ferdig da[:)][:)][:)]

ORIGINAL: pupple

han elsker og være med å jobbe her og. i sommer snekra og skrudde (m drill) han no vakkert som nesten burde kalles kunst.. en blanding a div planker lister og biter a parket[8D]

Drill er litt skummelt her da[&:] Men han har eget verktøy som han holder på med, og vil gjerne låne hammeren til pappa, eller tommestokken. Veldig flink til å måle, "pappa, den er 83. 8 - 3."[:D]

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: pupple

Drill er litt skummelt her da[&:] Men han har eget verktøy som han holder på med, og vil gjerne låne hammeren til pappa, eller tommestokken. Veldig flink til å måle, "pappa, den er 83. 8 - 3."[:D]

så flink å måle!!!!!![:)]

men det er ikke uten tilsyn med drill altså..[;)] mange ganger må jeg hjelpe og holde "hardt nok" (er jo tung) for ellers snurrer hele skiten, istedetfor at skruen går innover[:D] og noen ganger snurrer kun drillen, så blir hele hodet på skruen ødelagt[8D]

og det er helst utendørs.. ellers hadde nok golvet fått gjennomgå[;)]

Så bra at han hjelper til, eller hadde dere nok ikke blitt ferdige før jul![8D]

Back
Topp