Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er dette skjult gruppe greiene? Å leste at man må ha vært medlem i over et år for å være med? Da er det lenge til jeg kan være med iallefall :/ :s
Så braSå vidt jeg har forstått så er det en gruppe som kun medlemmene av gruppa har tilgang til, for oss vil det si kun oss med termin i september. Må kun ha vært medlem i 1 mnd for skjulte grupper på termingruppene. Er et festet innlegg om hva som kreves for å få tilgang på september siden
Enig i det. Synes vi kan vente til alle som har termin i september har fått testet positivt, slik at de flest efår vært med og sagt sin mening. Slik kan vi stemme om navn og tilgangsansvarlig sammen =)Vi burde vente en stund slik at de som får termin i slutten av september også får sjansen til å være med![]()
Enig! Vente noen uker så "alle" får en sjanse å bli med, også de som ikke melder seg på samme dag som testen viser positivtVi burde vente en stund slik at de som får termin i slutten av september også får sjansen til å være med![]()
Jada det går fint an. Bare tenker at det blir mer rettferdig for alle hvis vi venter et par uker til. Så får alle være med å stemme over gruppenavn osvKan ikke bare folk bli med i den skjulte gruppen etterhvert da? Er vel mulig å starte den og så ta i mot medlemmer løpende? Eller har jeg misforstått?
Hva er dette skjult gruppe greiene? Å leste at man må ha vært medlem i over et år for å være med? Da er det lenge til jeg kan være med iallefall :/ :s
Enig! Vente noen uker så "alle" får en sjanse å bli med, også de som ikke melder seg på samme dag som testen viser positivt![]()
Ja. De står i tråden "info vedr. skjult gruppe" av forumansvarlig Tamara. Tråden ligger nesten øverst på sidenEr det en liste over " krav" for å bli med i den gruppa??