Snartskjult gruppe

Lykke!!

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Vi har snart nok innlegg til skjult gruppe, mangler ca 200 innlegg. Så om vi ønsker dette må vi komme opp med navn til gruppa. Noen forslag?

Hva er dette skjult gruppe greiene? Å leste at man må ha vært medlem i over et år for å være med? Da er det lenge til jeg kan være med iallefall :/ :s

Hva er dette skjult gruppe greiene? Å leste at man må ha vært medlem i over et år for å være med? Da er det lenge til jeg kan være med iallefall :/ :s

Så vidt jeg har forstått så er det en gruppe som kun medlemmene av gruppa har tilgang til, for oss vil det si kun oss med termin i september. Må kun ha vært medlem i 1 mnd for skjulte grupper på termingruppene. Er et festet innlegg om hva som kreves for å få tilgang på september siden

Så vidt jeg har forstått så er det en gruppe som kun medlemmene av gruppa har tilgang til, for oss vil det si kun oss med termin i september. Må kun ha vært medlem i 1 mnd for skjulte grupper på termingruppene. Er et festet innlegg om hva som kreves for å få tilgang på september siden
Så bra :D da skal jeg lese igjennom, takk :)

Vi burde vente en stund slik at de som får termin i slutten av september også får sjansen til å være med :)
Enig i det. Synes vi kan vente til alle som har termin i september har fått testet positivt, slik at de flest efår vært med og sagt sin mening. Slik kan vi stemme om navn og tilgangsansvarlig sammen =)

Vi burde vente en stund slik at de som får termin i slutten av september også får sjansen til å være med :)
Enig! Vente noen uker så "alle" får en sjanse å bli med, også de som ikke melder seg på samme dag som testen viser positivt :)

Kan ikke bare folk bli med i den skjulte gruppen etterhvert da? Er vel mulig å starte den og så ta i mot medlemmer løpende? Eller har jeg misforstått?

Ok, høres bra ut. :-) Ikke så dreven på disse forumtingene så tenkte ikke gruppenavn betyr noe :-)

Den du tenker på er skjult gruppe inne på "vi som har mistet".

Enig! Vente noen uker så "alle" får en sjanse å bli med, også de som ikke melder seg på samme dag som testen viser positivt :)

Veldig sympatisk :) Jeg håper på å teste positivt i morgen, hehe, så sniker litt her.

Hei jenter.

Det er ingen problemer med å lage en skjult gruppe til dere allerede nå, men mange av de andre termingruppene velger å vente litt til, til flere har testet positivt og kommet inn i gruppen.

Dere må velge en av dere som skal være tilgangsansvarlig før gruppen kan lages.

Back
Topp