Snart umulig....

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
Snart umulig å skjule magen jo:dead: e bare 7+3 mn ser ut som eg e i 20+++:dead:
Buksene eg vanligvis bruke e bare å glemme å få igjen så no må d litt innkjøp til:sorry:
Mn ikke her på dn lille plassn vi bor på for da svirre ryktan fort gitt:inpain:
Noen som har nettside dm har bestilt fra som anbefales?;)

Zalando har en del mammatøy :)

Er bare 7+1 og har allerede mage :P klarer ikke å skjule dette spesielt lenge :P mistenker tvillinger..

Men når det kommer til klær så har jeg vært fornøyd med HM sitt gravidtøy :)

Jeg har også måtte kjøpe meg mammabukse allerede [emoji85] Fant et tilbudstativ på H&M så betalte bare 250 for 2 bukser [emoji122]
Er 7+4 i dag

Har ikke fått antydning til mage enda, og er 11+0 i dag.. ønsker meg en babymage:(

Jeg har også slitt med magen siden uke 5-6...
har faktisk begynt å roe seg. Eller...den var nesten flat idag når jeg sto opp og er ikke sååå fremtredende nå heller. Er 9+4.. men bruker bare mammabukser og joggebukser eller så har jeg de gamle jeansene med strikk i knappen :)

Er bare 7+1 og har allerede mage :p klarer ikke å skjule dette spesielt lenge :p mistenker tvillinger..

Men når det kommer til klær så har jeg vært fornøyd med HM sitt gravidtøy :)
Jha mistenke d samme:joyful: nei må vell kjøre te en litt større plass og kjøpe;) syns d e litt vanskelig å kjøpe bukser på nett:sorry:

Har også en mage som ikke kan skjules allerede, er 10+3. Har hentet frem gravidklær fra sist [emoji4]

I samme båt. Er 8+6 og magen stikker skikkelig ut! Sist svangerskap brukte jeg mammabukser fra HM, synes de er helt greie og til en grei pris.

Back
Topp